همشهری آنلاین: مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به روسای هیات های فوتبال استان ها از الزامی بودن معاینات پزشکی برای بازیکنان خارجی قبل از عقد قرارداد خبر داد.

Drug

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن نامه دبیر کل فدراسیون به شرح زیر است:

کلیه بازیکنان خارجی که توسط کارگزاران رسمی به باشگاه معرفی می‌شوند باید قبل از عقد قرارداد و ثبت در سیستم هماهنگ نقل و انتقال بازیکنان به شرح زیر معاینه شوند:

1-بازیکن باید با فرم درخواست از باشگاه مربوطه به کمیته پزشکی مراجعه کند.

2-بازیکن باید کلیه سوابق پزشکی و پاسپورت ضد دوپینگ خود را از کشور مبدا دریافت کرده و هنگام مراجعه حضوری به کمیته پزشکی ارائه کند.

3-کمیته پزشکی پس از بررسی اولیه مدارک، برای بازیکن جهت انجام معاینات، معرفی‌نامه لازم را جهت ارائه به مرکز پزشکی فوتبال صادر می‌کند.

4-بازیکن باید ضمن تماس با مرکز پزشکی فوتبال ایران، شماره حساب دریافت کرده و بیست میلیون ریال به حساب اعلام شده واریز کند، سپس فیش واریزی را به مرکز پزشکی فکس کرده و وقت معاینه تعیین کند. بازیکن موظف است در ساعت و زمان تعیین شده در محل مرکز پزشکی حاضر شود.

در این نامه تاکید شده است در صورت عدم حضور در زمان و مکان اعلام شده، وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و اگر بازیکن در زمان دیگری تمایل به انجام معاینات داشته باشد باید مجددا وجه را واریز کند.

5- مرکز پزشکی پس از انجام معاینات و پس از گرفتن نتایج از آزمایشگاه حداقل دو روز پس از مراجعه بازیکن گواهی سلامت را صادر کرده و به کمیته پزشکی فدراسیون ارسال می‌کند.

6-کمیته پزشکی فدراسیون پس از تایید گواهی صادر شده، بازیکن را از نتیجه آزمایش مطلع می‌کند تا بازیکن مدارک مورد نظر را به سازمان لیگ مربوطه تحویل دهد و از آن زمان به بعد، عقد قرارداد وی از نظر پزشکی بدون اشکال خواهد بود.

 

کد خبر 173424
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز