همشهری آنلاین: درحالی که قرار بود احسان حدادی - یکی از برترین پرتابگران دیسک دنیا شنبه (20 خرداد) در ادامه تور اروپایی خود در شهر لیل فرانسه با حریفان رقابت کند، به صلاحدید مربی اش از حضور در این پیکارها کناره گیری کرد.

احسان حدادی

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جایزه بزرگ متروپول شهر لیل فردا با حضور چهره‌های سرشناس دوومیدانی دنیا در رشته‌های مختلف آغاز می‌شود و طی آن در ماده پرتاب دیسک که برای نخستین بار در این سری از رقابت‌ها جای گرفته، قرار بود احسان حدادی نیز با حریفان اروپایی خود دیدار کند، اما دو روز پیش از آغاز رقابت‌ها، حدادی انصرافش را اعلام کرد.

 بنابر اعلام ستاد برگزاری رقابت‌ها، به غیر از حدادی، ویرجیلیوس الکنا و گرد کانتر به عنوان قهرمانان سه دوره اخیر بازی‌های المپیک نیز در این رقابت حضور دارند. الکساندر تامرت از استونی نیز که مدال برنز بازی‌های المپیک آتن را در کارنامه دارد، در این مسابقه حاضر شده است. چهار پرتابگر دیگر این رقابت، از ترکیه، لهستان و فرانسه هستند که از جمله برترین‌های این ماده محسوب نمی‌شوند.

 البته پیش از این اعلام شده بود که رابرت هارتینگ هم قرار است در این مسابقات حاضر شود که گویا این مسئله نیز اتفاق نیفتاده است.

 احسان حدادی اعلام کرده که به صلاحدید مربی‌اش از این رقابت‌ها کناره‌گیری کرده و تا آغاز بازی‌های المپیک در دو مسابقه دیگر که در فاصله 20 روزه تا بازی‌ها است شرکت خواهد کرد.

 البته به غیر از مسابقه جایزه بزرگ لیل، برخی دیگر از پرتابگران برتر دیسک دنیا فردا قرار است در ادامه رقابت‌های لیگ الماس در نیویورک به مصاف هم بروند. از مهمترین پرتابگرانی که در نیویورک به مصاف هم می‌روند می‌توان از فرانک کازاناس از اسپانیا، بن هاردین از استرالیا، اسرائیل مارت از استونی، زولتان کواگو از مجارستان، لورنس اوکوی از انگلیس و جارد رومه به همراه یان والتز و جیسون یونگ از آمریکا نام برد.

کد خبر 173297
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز