پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سه مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس، قرارداد خود را به صورت رسمی در هیات فوتبال به ثبت رساندند.

perspolis

به گزارش ایسنا، سیدجلال حسینی، محسن بنگر و حسینی ماهینی امروز بالاخره قرارداد خود را با پرسپولیس در هیات فوتبال به ثبت رساندند.

در حالی که صبح روز پنجشنبه اخبار توافق این سه بازیکن با مسوولان باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شده و قرار بود این بازیکنان تا ساعت میانی روز قرارداد خود را با پرسپولیس به طور رسمی در هیات فوتبال ثبت کنند، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به حسینی و ماهینی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی برای دیدار با قطر به سر می‌برند، اجازه ترک دو ساعته اردو و حضور در هیات فوتبال را نداد تا ثبت قرارداد این سه بازیکن نیز دچار اما و اگر شود.

اما با هماهنگی‌هایی که با سرمربی پرتغالی تیم ملی صورت گرفت، حسینی و ماهینی پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال که از ساعت 17:30 در زمین تمرین کمپ تیم‌های ملی آغاز شده بود، به همراه محسن بنگر، به هیات فوتبال آمدند و قرارداد خود را به طور رسمی با سرخپوشان پایتخت امضا کردند.

به گزارش ایسنا، قرارداد حسین ماهینی با باشگاه پرسپولیس دو ساله است و سیدجلال حسینی و محسن بنگر نیز هر کدام قراردادی یک ساله با پرسپولیس امضاء کرده‌اند.

همچنین غلامرضا رضایی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با حضور در هیات فوتبال استان تهران، قرارداد دو ساله خود با این تیم را رسمی کرد

کد خبر 173272
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز