همشهری آنلاین: کمیته فرهنگی اجتماعی باشگاه پرسپولیس از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌هایی که در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی فوتبال باشد حمایت می‌کند.

پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته فرهنگی - اجتماعی باشگاه پرسپولیس در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در برنامه امسال خود قصد دارد رابطه تنگاتنگی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی برقرار کند تا بتواند از دستاوردهای تحقیقات پژوهشی و پایان‌نامه های دانشجویی در مقاطع ارشد و دکترا برای ارتقا بخشیدن برنامه‌های اجرایی فرهنگی و اجتماعی خود بهره ببرد.

 در  برنامه امسال کمیته فرهنگی - اجتماعی باشگاه در نظر گرفته شده است که از پایان‌نامه های دانشجویی مقاطع ارشد در رشته‌های علوم انسانی، هنر و تربیت بدنی حمایت لازم بعمل آید. رشته های مورد نظر به شرح ذیل می باشد:

 1-     جامعه شناسی، مطالعات فرهنگی، آسیب شناسی اجتماعی

 2-     مدیریت

 3-     هنر

 4-     روانشاسی

 5-     تربیت بدنی

 6-     اقتصاد

 لازم بذکر است کمیته فرهنگی - اجتماعی باشگاه پرسپولیس برای حمایت از پایان نامه‌ها شرایط خاصی را در نظر گرفته است که دانشجویان علاقه‌مند باید به پورتابل باشگاه پرسپولیس fc-perspolis.com)) مراجعه نمایند و فایل مربوطه را به طور کامل مطالعه کرده و برای کسب اطلاعات بعدی با ایمیل کمیته فرهنگی- اجتماعی (culturalcommittee@fc-perspolis.com) مکاتبه نمایند.

کد خبر 171989
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز