دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: موسسه "وحدت ملی" کره جنوبی ادعا کرده است در پی دست و پنجه نرم کردن مردم کره شمالی با گرسنگی گسترده‌ای که با مردم این کشور دست به گریبان است،‌این کشور سه نفر را به اتهام آدم‌خواری اعدام کرده است.

کره شمالی

گزارش جدیدی که بر اساس گفته‌های 230 فراری از کره شمالی منتشر شده خبر از اعدام‌های متعدد در ملاءعام می‌دهد که از سال 2006 تا به امروز در کره شمالی اجرا شده‌اند. این گزارش که توسط خبرگزاری "یونهاپ" مورد بازبینی قرار گرفته نشان می‌دهد تعدادی از این  اعدام‌ها به خاطر خوردن یا فروش گوشت بدن انسان بوده است.

بر اساس این گزارش دولت کره مردی را به اتهام کشتن و خوردن گوشت بدن یکی از همکارانش و تلاش برای به فروش رساندن باقیمانده گوشت بدن وی اعدام کرده است. کمبود شدید غذا در این کشور سه سال پیش نیز باعث شده بود تا فرد دیگری دختری را کشته و از گوشت بدن او به عنوان غذا استفاده کند.

رویداد سوم آدم‌خواری در سال 2011 گزارش شده است اما جزئیاتی از این جنایت به دست نیامده است. خبرگزاری یونهاپ به دلیل محدودیت شدید جریان اطلاعات از کره شمالی به خارج از کشور نتوانسته صحت این ادعاها را تایید کند.

کره شمالی به ویژه پس از تحولات سال 2009 با کمبود شدید غذا و منابع غذایی مواجه شده است. یکی از مقامات دولتی این کشور که سال 2001 از کره گریخته اعلام کرده از سال 1999 به بعد ده‌ها مورد آدم‌خواری در این کشور مشاهده شده است.

کد خبر 171441
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز