دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: ده‌ها نقاشی سه‌بعدی که در شهرهای مختلف شیلی خلق شده‌، در هفته‌های اخیر به جاذبه‌ی جدید گردشگری این کشور تبدیل شده‌اند.

نقاشی

به گزارش ایسنا به نقل از آندیا، از چند هفته قبل ده‌ها نقاشی سه‌بعدی که توسط گروهی از هنرمندان انگلیسی در شهرهای مختلف کشور شیلی خلق شده‌، به جاذبه‌ جدید گردشگری این کشور تبدیل شده‌اند.

بیشتر این نقاشی‌ها در نقاط مختلف شهر سانتیاگو ـ پایتخت شیلی ـ به ویژه فرودگاه این شهر، ایستگاه‌های مترو  و مراکز خرید خلق شده‌اند.

نقاشی‌های سه‌بعدی در شرایطی به جاذبه جدید گردشگری شیلی تبدیل شده‌اند که بیش از یک سال از پایان عملیات نجات 33 معدنچی که 69 روز در معدنی در عمق 700 متری زمین در منطقه‌ «کوپیاپو» شیلی گرفتار شده بودند، می‌گذرد و معدن محل نجات آنها به جاذبه‌ نخست گردشگری این کشور تبدیل شده است.

از روزهای پایانی سال 2011 نیز نیز یک هتل زیبا در جنگل‌های اطراف شهر «هویلو» شیلی که به شکل یک کوه آتشفشانی بوده و به جای گدازه از آن آب خارج می‌شود، هزاران گردشگر را به این کشور کشانده است.

از سوی دیگر مقامات صنعت گردشگری شیلی امیدوارند که راه‌اندازی قدرتمندترین تلسکوپ رادیویی جهان در این کشور در هفته‌های گذشته، گردشگران بیشتری را جذب شیلی کند.

 

کد خبر 171394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز