جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: در تداوم روند کاهشی قیمت انس جهانی طلا قیمت سکه دیروز در بازار داخل به 611 هزار تومان رسید و دلار نرخ 1619 تومان را تجربه کرد.

فارس نوشت: پیش‌بینی وزیر اقتصاد درباره نزدیک شده قیمت سکه به 600 هزار تومان در حال محقق شدن است، چرا که قیمت سکه طرح جدید با 28 هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه به 611 هزار تومان رسید.

براین اساس قیمت انواع سکه تحت تاثیر این کاهش قیمت اونس قرار گرفته است. به طوری که قیمت سکه طرح قدیم با 25 هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه 625 هزار تومان، نیم سکه 312 هزار تومان و ربع سکه 175 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین سکه یک گرمی 101 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 62 هزار و 160 تومان عرضه شد. بر اساس این گزارش قیمت اونس روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و امروز قیمت‌ آن در بازارهای جهانی به 1586 دلار رسیده است.

وزیر اقتصاد در هفته جاری با اشاره به هشدارهای دولت به خریدارن سکه در سال کذشته مبنی بر کاهش قیمت آن در آینده، گفت: در حال حاضر آن افراد می‌بینند که قیمت سکه روز به روز در حال کاهش است بطوریکه هم اکنون به حدود 650 تومان رسیده و به زودی به 600 تومان نزدیک می‌شود. پیش بینی می‌شود که با توجه به اینکه قیمت ارز در حال کاهش است و روند نزولی دارد، نرخ سکه ها هم همچنان با کاهش مواجه شود.

کد خبر 169973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز