همشهری‌آنلاین: دو تن از کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 19 اردیبهشت در حال ماموریت در نزدیکی مجتمع خنداب در استان مرکزی دچار سانحه رانندگی شدند که ok_seok seo از کره جنوبی جان خود را از دست داد. در این حادثه خودروی حامل کارشناسان از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

ok_seok seo

ok_seok seo کارشناس سازمان بین المللی انرژی اتمی

ok_seok seo کارشناس سازمان بین المللی انرژی اتمی که در سانحه تصادف در ایران جان خود را از دست داد. وی اهل کره جنوبی بود.

کارشناس سازمان بین المللی انرژی اتمی

کارشناس سازمان بین المللی انرژی اتمی که در سانحه تصادف در ایران دچار
آسیب دیدگی شد. وی در بیمارستان قدس اراک بستری است. (مبنع)

راننده کارشناسان سازمان بین المللی انرژی اتمی

راننده خودروی کارشناسان سازمان بین المللی انرژی اتمی که در سانحه تصادف
دچار آسیب دیدگی شد. وی در بیمارستان قدس اراک بستری است. (منبع)

ایسنا نیز در توضیح بیتشر این سانحه نوشت: در پی سانحه رانندگی خودروی کارشناسان هسته‌ای و جان باختن یک تن از کارشناس و مجروح شدن دیگری خبرنگاری با حضور در بیمارستان محل بستری کارشناس مجروح، جزییات بیشتری از این حادثه کسب کرد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر سه ماه یک بار نمایندگانی برای بازدید از سایت خنداب اراک به ایران اعزام می‌کند که افراد مذکور نیز در همین راستا به کشورمان آمده بودند.

این حادثه در ساعت 12 ظهر امروز (سه‌شنبه) بر اثر واژگون شدن خودروی حامل کارشناسان رخ داد که طی آن یکی از کارشناسان علیرغم تلاش‌های انجام شده قبل از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و فرد دیگر نیز به بیمارستان قدس اراک منتقل می‌شود.

در این سانحه ok_seok seo از کره جنوبی جان خود را از دست می‌دهد و "گان سک" از اسلواکی نیز به بیمارستان منتقل می‌شود.

همچنین در این سانحه، راننده خودروی حامل کارشناسان نیز مجروح می‌شود که وی نیز در حال حاضر در بیمارستان قدس بستری است و تحت مراقبت پزشکان است.

این سانحه در حالی رخ داد که علیرغم تاکید راننده خودرو برای بستن کمربند ایمنی، کارشناس متوفی، به دلیل ناراحتی قلبی از بستن کمربند خودداری می‌کند.

کارشناس بستری شده در بیمارستان تا صبح فردا تحت مراقبت درمانی خواهد بود و پس از آن برای رفتن به وین عازم تهران می‌شود. دکتر مظفری رییس بیمارستان قدس اراک هم در همین ارتباط اظهار کرد: حال عمومی فرد بستری شده در این بیمارستان خوب است.

وی گفت: پس از انتقال وی به بیمارستان، این فرد تحت پیگیری‌های پزشکی قرار گرفت و فوق‌تخصص‌های بیمارستان وی را معاینه کردند.

کد خبر 169726
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز