سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی«دسر توت‌فرنگی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌باشی و تهیه‌کنندگی محمدهادی پروین، روز جمعه 22 اردیبهشت ماه از شیکه یک سیما پخش می‌شود.

دسر توت فرنگی

محمدهادی پروین تهیه‌کننده این فیلم سینمایی با اعلام این خبر، گفت: نسخه نهایی این اثر از سوی سیمافیلم تحویل شبکه یک سیما شده که از سوی این شبکه نیز برای پخش در روز جمعه 22 اردیبهشت - در آستانه روز بزرگداشت مقام مادر و پاسداشت منزلت زن - در نظر گرفته شده است.
«دسر توت‌فرنگی»، داستان زنی به نام شیرین را روایت می‌کند که در پی بروز حادثه‌ای برای همسرش، می‌کوشد به سختی خانواده سه نفره‌شان را از طریق تنها کاری که بلد است، اداره کند.
این درام خانوادگی، تصویرگر زندگی و دغدغه‌های زنی است که تلاش می‌کند از خلال ترمیم رابطه لطمه دیده با دخترش مینا، هم خانواده را سرپا نگه دارد و هم در کارش پیشرفت کند.
پروین، افزود: منطبق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تصویربرداری فیلم در لوکیشن‌های پیش‌بینی شده، در زمستان سال پیش در مناطق مختلف شهر تهران از جمله منیریه، کاشانک، شهرک قدس، ایرانشهر، میرداماد، ضرابخانه و شیخ‌هادی، به پایان رسید و پس از پشت سر گذاشتن مراحل تدوین، ساخت موسیقی، ترانه، صداگذاری و میکس نهایی، پیش از پایان سال 90، نسخه نهایی فیلم «دسر توت‌فرنگی»، تحویل سیمافیلم شد.
پریسا مقتدی، هومن برق‌نورد، مهتاج نجومی، الهام شکیب، روشنک گرامی، شاپور معمارزاده، پریسا رضایی، عقیل تقی‌زاده، محمدجواد ستارالعیوب و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم، نقش‌آفرینی می‌کنند.

کد خبر 169679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز