دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یوونتوس برای بیست و هشتمین بار قهرمان باشگاه‌های ایتالیا شد.

Milito

یک هفته مانده به اتمام رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا، تیم یوونتوس با غلبه بر کالیاری و با توجه به شکست این هفته میلان، به قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ رسید.

این تیم پس از رسوایی و سقوط اجباری به سری B در سال 2006 برای اولین بار توانست قهرمانی را کسب کند. لمباردی‌ها در مقابل کالیاری پیروز شدند و با توجه به باخت میلان در دربی این شهر در مقابل اینتر، با چهار امتیاز برتری نسبت به این تیم عنوان اول را به دست آوردند.

یوونتوس که پس از گذشت 37 هفته از رقابت‌های لیگ بدون شکست مانده است، با این عنوان، برای بیست و هشتمین بار قهرمان اسکودتو شده است.

در بازی این هفته ابتدا میرکو ووچینیچ در دقیقه 6 یووه را پیش انداخت و سپس در دقیقه 74 با گل به خودی میکله، بازیکن کالیاری، یوونتوس با دو گل پیروز شد.

اما در 210امین دربی میلان، تیم آ.ث. میلان نتوانست از دو گلی که زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 44 و 46 (پنالتی) به ثمر رساند، استفاده کند. برای اینتر دیگو میلیتوی آرژانتینی سه بار در دقیاق 14، 53 (پنالتی) و 79 (پنالتی) و نیز مایکون (دقیقه 87) گلزنی کردند تا این بازی در مجموع با حساب 4 بر 2 به سود اینتر به پایان رسیده و قهرمانی یوونتوس مسجل شود.

نتایج دیدارهای هفته 37 بدین شرح است:

لچه 0 فیورنتینا 1
آ.اس. رم 2 کاتانیا کالچو 2

سیه‌نا 0 پارما 2

پالرمو 4 کیه‌وو 4

برگامو 0 لاتزیو 2

اودینزه 2 جنوا 0

بولونیا 2 ناپل 0

ناوارا 3 چزنا 0

اینتر میلان 4 میلان 2

کالیاری 0 یوونتوس 2

کد خبر 169456
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز