شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه 014 اردیبهشت) با برتری مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام به پایان رسید تا تکلیف یکی از فینالیست‌های مسابقات مشخص شود.

basketball

در سالن آزادی تهران، مهرام سومین شکست را به تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تحمیل کرد تا برای چهارمین دوره متوالی برگزارکننده دیدار نهایی لیگ برتر باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این دیدار تیم دانشگاه آزاد کوارتر اول را 24-17 به سود خود به اتمام رساند اما در کوارتر دوم تنها موفق به کسب 7 امتیاز شد، در حالی که مهرامی‌ها 28 امتیاز به دست آوردند. کوارتر سوم مسابقه 24-24 و کوارتر چهارم 23-23 به پایان رسید تا در نهایت تیم مهرام این بازی را با حساب 92-78 به سود خود خاتمه داده و به دیدار نهایی صعود کند.

اما در سالن بعثت بندرامام، تیم پتروشیمی با 21 امتیاز اختلاف موفق شد تیم فولاد ماهان اصفهان را شکست دهد تا امیدهای خود را برای رسیدن به فینال زنده نگاه دارد. در این دیدار تیم فولاد ماهان، جواد داوری را به دلیل رای کمیته انضباطی، و پتروشیمی بندر امام حامد سهراب‌نژاد را به دلیل مصدومیت دست در اختیار نداشتند.

این مسابقه در پایان با نتیجه 105-84 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

دیدار چهارم تیم‌های پتروشیمی و ماهان جمعه در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد که تیم پتروشیمی بندر امام با کسب دومین پیروزی مقابل ماهان اصفهان، جدال دو تیم برای راه‌یابی به دیدار نهایی را به بازی پنجم کشاند.

پتروشیمی در این بازی با نتیجه 80-75 حریف خود را شکست داد.

با این نتیجه، دو تیم با دو پیروزی و دو شکست باید برای پنجمین بار به مصاف یکدیگر بروند تا دومین تیم فینالیست مشخص شود. تیم پتروشیمی به لطف میانگین گل بهتر در 4 بازی انجام شده، میزبانی بازی پنجم را نیز به دست آورد .

بازی پنجم دو تیم روز دوشنبه ساعت 17:00 در سالن اندیشه بندر امام برگزار می‌شود.

کد خبر 169089
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز