همشهری آنلاین: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از واگذاری بخشی از اختیارات وزارت جهادکشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دولت خبر داد و گفت: در پی اختلالی که در تامین بخشی از نهاده‌های کشاورزی صورت گرفت، موضوع کاهش قیمت‌ها از هفته گذشته بر اساس وعده وزیر صنعت در دستور کار قرار گرفته است.

مهر نوشت: محمدعلی ضیغمی با اشاره به واگذاری بخشی از اختیارات وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دولت گفت: با توجه به وظیفه جدیدی که به وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل شده است، در برنامه‌ریزی بلندمدت تامین و تحویل نهاده‌ها با قیمت منطقی و مشابه سال گذشته در ماه‌های آتی اجرا می‌شود و محدودیتی در این خصوص شاهد نخواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این وزارتخانه در ارتباط با تامین نهاده‌های لازم برای دامداران با قیمت سال گذشته اقدامات لازم را صورت داده و در روزهای آینده شاهد بازگشت قیمت شیرخام به نرخ هر کیلوگرم 630 تومان با 3.2 درصد چربی خواهیم بود.

ضیغمی افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته بین دامداران، انجمن و اتحادیه‌های فرآورده‌های لبنی و هم در بخش تامین نهاده در روزهای آینده، دامداران شیر را با نرخ اسفند سال گذشته عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نهاده‌ها و علوفه‌های مورد نیاز دامداران با نرخ اسفندماه سال 90 تحویل آنها می‌شود تا بتوانند شیر را با قیمت سال گذشته عرضه کنند، تاکید کرد: به همین نسبت قیمت فرآورده‌های لبنی به اسفندماه باز می‌گردد.

کد خبر 168927
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز