چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ادامه چهل و سومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در پیونگ‌تائک کره‌‌جنوبی و در دومین روز رقابت‌ها امروز مجید عسکری، وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم کشورمان به مصاف 7 رقیب دیگر خود در گروه A رقابت‌ها رفت.

مجید عسگری

به گزارش واحد مرکزی خبر، عسکری که در استارت لیست اولیه این دسته با رکورد ورودی 295 کیلوگرم پایین‌تر از هان‌مین‌جی از کره جنوبی با رکورد ورودی 311 کیلوگرم و هنگ کینگ چن از چین با رکورد ورودی 305 کیلوگرم قرار داشت در رقابت‌های یکضرب با ثبت رکورد 127 کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد.

 عسکری در حرکت اول 123 کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت دوم نیز مقابل وزنه 127 کیلویی موفق بود اما در درخواست سوم خود که وزنه 130 کیلویی بود ناکام ماند تا در حرکات یکضرب پنجم شود.

 در این بخش هنگ کینگ چن از چین با رکورد 135 کیلوگرم به عنوان نخست رسید و عمربک بازاربایف از ترکمنستان با رکورد 133 کیلوگرم به عنوان دومی رسید و دو وزنه بردار از اندونزی و کره جنوبی هم با حدنصاب 131 کیلوگرم سوم و چهارم شدند.

 در رقابت‌های دوضرب دسته 62 کیلوگرم نیز عسکری در استارت لیست اولیه با درخواست 163 کیلویی در رده دوم قرار داشت. با این حال عسکری در انتخاب اول خود وزنه 161 کیلویی را درخواست کرد که دوبار در مهار آن ناموفق بود. عسکری در ادامه کار و برای حرکت آخر خود که البته برای وی و تیم ملی وزنه برداری ایران نیز سرنوشت‌ساز بود وزنه 162 کیلویی را انتخاب کرد که در مهار آن نیز ناکام بود و در نهایت از دور رقابت‌ها کنار رفت تا در رده‌بندی مجموع و حرکات دوضرب جایگاهی به وی تعلق نگیرد.

 عسکری سال گذشته این رقابت‌ها در چین در دسته 56 کیلوگرم به 3 مدال نقره دست یافته بود.

کد خبر 167851
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز