همشهری آنلاین: معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: افزایش قیمت خودرو غیر قانونی است و خودروسازان موظفند قیمت‌های خود را به سال 90 برگردانند و در صورتی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد چرا که افزایش قیمت خودرو مورد تأیید دولت نیست.

علی مژدهی پور آمار گشت‌های سیار سازمان درمورد رسیدگی به شکایات در اسفند سال 90 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این آمار در مقاسیه با مدت مشابه سال قبل رشد 318 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد گرانی قیمت فرآورده‌های لبنی گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های جانبی در تولید فرآورده‌های لبنی اگر در این خصوص مدیریت و تدبیر لازم صورت گیرد هزینه‌های مرتبط کاهش می‌یابد لذا هرگونه افزایش قیمت منوط به اعلام نظر ستاد تنظیم بازار بوده و با هرگونه گرانفروشی به قطع یقین برخورد می‌شود.

مژدهی پور در پاسخ به این پرسش که گروهی از خودروسازان با افزایش قیمت خودروها داد شهروندان را درآورده‌اند به مهر گفت: همان گونه که معاون اول رئیس ‌جمهوری اعلام کردند افزایش قیمت خودرو غیر قانونی است و خودروسازان موظفند قیمت‌های خود را به سال 90 برگردانند. در صورتی که خودروسازان قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد چرا که افزایش قیمت خودرو مورد تأیید دولت نیست.

وی گفت: اگر قرار است قیمت کالا افزایش پیدا کند باید این امر در ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد و اگر ادله پذیرفتنی‌بود آن ‌زمان امکان افزایش فراهم است.

کد خبر 167808
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز