مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

گروه شهری: روز دوشنبه در حالی ‌که بارش برف سنگین شهروندان مشهدی را غافلگیر کرده و رفت و آمد در این شهر را با مشکل مواجه کرده بود، شهردار این شهر از عمل نکردن برخی ارگان‌ها به وظایف خود گلایه کرد.

بارش برف که از یکشنبه شب آغاز و تا دوشنبه ادامه داشت موجب اخلال در رفت و آمد مردم شهر و روستاهای شمالی استان خراسان رضوی شد. به‌ دلیل بارش برف 3 پرواز مشهد به تهران لغو شده  و بسیاری از شهروندان مشهدی دیر به محل کار خود رسیدند.

از سوی دیگر رئیس پلیس راهبر خراسان رضوی از وقوع یک هزار و 195 حادثه در سطح خیابان‌های مشهد در یکشنبه شب و صبح دوشنبه خبر داد و علت بیشتر این تصادفات را سرخوردن خودرو در سطح خیابان‌ها ذکر کرد.

سرهنگ محمدرضا شاهرضایی اضافه کرد: در اثر بارش شدید برف مردم غافلگیر شده و باتوجه به لغزندگی سطح معابر و بی‌توجهی به قانون دچار حادثه شدند.

سرهنگ شاهرضایی درحالی از شهرداری مشهد درخواست کرد به‌طور جدی‌تر برای برف‌روبی از خیابان‌ها وارد عمل شوند که شهرداری مشهد اعلام کرده بود با پاشیدن شن مانع از لغزندگی خیابان‌ها شده است.

شهردار مشهد در پاسخ به انتقادات در خصوص وضعیت روز گذشته مشهد گفت: توان ما در همین حد است.

به گزارش ایسنا، هاشم بنی‌هاشمی گفت: کارهایی که انجام دادیم در حد توانمان است ولی متأسفانه سایر ارگان‌های مرتبط با این موضوع به وظایف خود عمل نکرده‌اند.

بنی‌هاشمی در خصوص وضعیت حمل‌ونقل عمومی صبح روز گذشته مشهد گفت: سازمان اتوبوسرانی و اتوبوس‌های این سازمان به‌صورت ویژه وارد عمل شده ولی قبول دارم که در خصوص وضعیت تاکسی‌ها ضعف‌هایی وجود داشت.

وی ادامه داد: تاکسی‌رانان تقریباً یک بخش خصوصی محسوب می‌شوند و در مواقعی که نیاز به آنها وجود دارد، معمولاً وارد عمل نمی‌شوند، به همین دلیل باید در این خصوص فکری اساسی کرد.

کد خبر 16697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز