همشهری آنلاین: پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران 2 از هفته گذشته با برگزاری آزمون زبان انگلیسی آغاز شده و پذیرفته شدگان در صورت به حد نصاب رسیدن ظرفیت کلاس و قبولی در مصاحبه، از اول اردیبهشت‌ماه به کلاس درس می‌روند.

به گزارش مهر، دانشگاه تهران بعد از دریافت مجوز تاسیس دانشگاه تهران 2 به عنوان یک مجموعه غیرانتفاعی، پذیرش اولیه دانشجویان را در مقطع کارشناسی ارشد به تازگی آغاز کرده است.

مجوز رشته‌های دانشگاه تهران که مجوز دفتر گسترش را دارند، برای دانشگاه تهران شماره 2 هم صادر شده است.

این نوع مراکز از طریق شیوه‌نامه و اساسنامه پردیس‌های دانشگاه که به تصویب وزارت علوم رسیده است، امکان جذب دانشجو را دارند.

بر اساس این شیوه‌نامه، هفته گذشته آزمون زبان انگلیسی برای دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد متقاضی بودند، برگزار شد و پذیرش در این مرحله با حضور نماینده سازمان سنجش صورت خواهد گرفت.

همچنین مصاحبه متقاضیان از روز گذشته آغاز شده و تا فردا در رشته‌های مختلف ادامه دارد و در صورت رسیدن به حد نصاب و قبولی در هر یک از رشته‌ها 15 نفر پذیرش می‌شوند.

شهریه این دانشگاه بر اساس مصوبه معادل شهریه پردیس کیش دانشگاه تهران و مکان این دانشگاه در کرج واقع شده است.

نخستین گروه از دانشجویان برای نیمسال دوم تحصیلی جاری پذیرفته خواهند شد و در صورت به حد نصاب رسیدن، از اول اردیبهشت‌ماه کلاس‌های درس آغاز خواهد شد.

کد خبر 166285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز