یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از توقفی یک‌ماهه از روز شنبه (26 فروردین) آغاز شد و تیم‌های اول تا هشتم دوره مقدماتی این بار در مرحله پلی‌آف به دیدار یکدیگر رفتند.

basketball

در تهران تیم مهرام که در مرجله مقدماتی مقام اول را کسب نموده بود به دیدار تیم شهرداری گرگان رفت که در رده هشتم جدول قرار داشت. در این بازی تیم گرگان که بازیکنان خارجی خود را به همراه نداشت بازی خوبی را مقابل مهرام انجام داد. کادر فنی مهرام به دلیل بازی حساسی که دوشنبه (28 فروردین) مقابل الریاضی لبنان دارد ترجیح داد تا به بازیکنان کلیدی خود در اکثر دقایق استراحت دهد. این مسابقه در پایان با نتیجه 73-94 به سود مهرام خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، نبرد دو تیم همشهری پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی ماهشهر که در سالنی مملو از تماشاچی برگزار شد با نتیجه 58-62 به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه یافت.

در اصفهان تیم بسکتبال ذوب آهن که با مشکلات فراوانی در این فصل مواجه بوده است، در یک بازی ضعیف مغلوب دانشگاه آزاد تهران شد. امتیازات این تیم برای اولین بار حتی به عدد 50 هم نرسید. تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 73-49 در این دیدار به پیروزی رسید تا یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک‌تر شود.

در بازی چهارم نیز دو تیم حفاری ملی اهواز و فولاد ماهان اصفهان در سالن 22 بهمن اهواز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم فولاد ماهان با نتیجه 83-92 میزبان خود را شکست داد.

بازی‌های پلی‌آف مرحله 1/4 نهایی به صورت دو از سه برگزار می‌شود. دیدارهای دوم این تیم‌ها روز سه‌شنبه 29 فروردین ماه انجام خواهد شد.

کد خبر 166277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز