همشهری آنلاین: دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری از تلاش برای دستیابی به یک ساز و کار حقوقی جهت وحدت و همگرایی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر داد و گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز بر روند فعالیت‌های جبهه متحد نظارت دارند و فکر می‌کنم همین نظارت و هدایت در انتخابات آینده ریاست جمهوری پررنگ‌تر شود.

به گزارش همشهری آنلاین، حبیب الله عسگراولادی با بیان اینکه راهبرد اصلی جبهه متحد اصولگرایان ایجاد اتحاد و همگرایی حداکثری بین اصولگرایان است، به رقابت جبهه متحد اصولگرایان با جبهه پایداری اشاره کرد و به مهر گفت: رقابت ما با جبهه پایداری رقابت کور و آشتی‌ناپذیر نیست، سرنوشت انتخابات هرچه باشد با طیب‌خاطر می‌پذیریم ضمن آنکه رقابت جبهه متحد با جبهه پایداری در پایبندی بر اصول است و مردم هر جبهه را اصولگراتر و صادق‌تر یافتند به آن رأی می‌دهند.

وی افزود: در حقیقت رقابت جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری، سبقت در خیرات است اما در عین حال من امیدورام اقبال مردم به جبهه متحد باشد.

عسگراولادی در پاسخ به اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری چه زمانی وارد تعیین سازوکار و معرفی نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری می‌شود، گفت: فعلاً انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار ما نیست، کارهای مهمتری در پیش داریم که باید به آن برسیم.

وی تاکید کرد: مهمترین دستور کار ما برنامه‌ریزی برای تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است چرا که مقام معظم رهبری در استمرار جهاد اقتصادی، امسال را با این عنوان نامگذاری کرده‌اند و باید برای عملیاتی کردن آن تلاش کنیم.

کد خبر 166275
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز