پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

چاکوی شمالی: نوزاد آرژانتینی که پزشکان مرگش را اعلام کرده بودند پس از 12ساعت زنده از سردخانه بیرون آمد.

child

آنالیا‌بوتر این نوزاد زودرس را در 26هفتگی به دنیا آورد و پس از چندی پزشکان با خانواده وی تماس گرفتند که برای تحویل گرفتن نوزاد مرده به بیمارستان مراجعه کنند. خانم آنالیا در این باره می‌گوید:‌ هنگامی که با چشمانی اشک‌آلود، ناگهان نفس کشیدن دخترم را دیدم فقط توانستم برای شکرگزاری زانو بزنم. گفتنی است محققان در حال بررسی علل وقوع این حادثه هستند. پس از این ماجرا نیز والدین نوزاد نام کودک را «Luz Milagros» به معنی معجزه گذاشتند.

جوان‌ترین مسافر قطب

گال‌وِی: دختر 8ساله ایرلندی رکورد جوان‌ترین انسانی که پا به قطب شمال گذاشته را شکست. جایمی‌داناوان توانست با غلبه بر دمای 26درجه زیر صفر قطب، همراه پدرش ساعت پنج‌ونیم صبح، زیر تابلویی که قطب شمال را نشان می‌دهد همراه عروسکش عکس بگیرد. جایمی درباره احساسی که به منطقه قطب شمال دارد می‌گوید:‌ من عاشق قطب هستم و می‌خواهم یک‌بار دیگر به آنجا بر گردم. گفتنی است شکستن رکورد‌های جهانی در این خانواده ایرلندی چیز جدیدی نیست. برای نمونه اوایل سال‌جاری میلادی، پدر این دختربچه رکورد دویدن در 7ماراتن در سایر قاره‌ها ظرف فقط 5روز را نصیب خود کرد.

قدم زدن با شیر‌‌ها

کیپ‌تاون: گردشگرانی که برای بازدید از یک منطقه حفاظت‌شده با نام پولوکان (polokwane) به آفریقای جنوبی می‌روند این فرصت را پیدا می‌کنند که با چند شیر سفید قدم بزنند. هر چند بازی کردن با دم شیر کار هر کسی نیست اما همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید آنها حین قدم زدن می‌توانند به جای قلاده، دُم شیر‌ها را در دست بگیرند. یکی از مسئولان منطقه پولوکان درباره این حیوانات رام‌شده می‌‌گوید: این شیرهای سفید جزو 100بازمانده این‌گونه خاص و کمیاب هستند، هر چند با مراقبت‌های خاص تعداد آنها در حال افزایش است.

هروئین در مهدکودک

کانتیکت: گویا حمل مواد‌مخدر توسط کودکان آمریکایی در حال افزایش است زیرا این بار نیز پلیس آمریکا اعلام کرد که پسر‌بچه 5‌ساله‌ای اقدام به بردن 50‌بسته هروئین به مهدکودک کرده است. این پسربچه‌ پس از اینکه بسته‌های موادمخدر را در کت ناپدری‌اش دید، آنها را به مهد کودک برد. یکی از مربیان مهدکودک گفت: هنگامی که او برای تعریف داستان به جلوی کلاس رفت، بسته‌های هروئین را بیرون آورد و به دوستانش نشان داد. پلیس پس از آمدن به مهدکودک ناپدری او را به اتهام نگهداری موادمخدر دستگیر کرد. به گفته پلیس ارزش این موادمخدر حدود 500‌دلار است.

کد خبر 165931
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز