همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به جلسه عصر امروز سه شنبه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با آیت‌الله مهدوی کنی اشاره کرد و گفت: در جلسه با آیت الله مهدوی کنی ادامه بحث‌هایی که در ارتباط با وضعیت اصولگرایان در انتخابات مجلس داریم، پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با همشهری آنلاین درباره سرنوشت جبهه‌ها و گروه‌های مختلف اصولگرایی که در صحنه رقابت‌های انتخابات مجلس نهم شکل گرفتند، گفت: در حال حاضر، جبهه متحد اصولگرایان و پایداری عمده‌ترین گروه‌های اصولگرایی هستند که در انتخابات مجلس نهم حضور دارند. جبهه متحد و پایداری به خاطر سلیقه شلوغ‌شان نتوانستند در دوره اول انتخابات با هم ائتلاف صد درصدی داشته باشند و این امر در دور دوم انتخابات هم ادامه پیدا می‌کند.

شجونی خاطرنشان کرد: ناامید نیستیم که شاید ائتلافی بین اصولگرایان صورت گیرد. در صورت عدم ائتلاف نیز همان جریان دور اول انتخابات تکرار می‌شود و هر کدام از جبهه‌ها برای خود لیستی منتشر می‌کنند و مردم نیز اصلح آنها را رأی می‌دهند.

وی افزود: همچنین ناامید نیستیم که وقتی منتخبان اصولگرا به مجلس نهم راه پیدا کردند، در مجلس واقعاً با هم متحد شوند و زیر نظر روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و تحت اشراف مقام معظم رهبری بتوانند به وظایف خود عمل کنند. 

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عناوینی که بر روی جبهه‌های مختلف اصولگرایی در صحنه رقابت‌های انتخابات مجلس شکل گرفتند با مشخص شدن ترکیب مجلس نهم ممکن است با کلید واژگان سیاسی خداحافظی کنند و همگی تحت عنوان فراکسیون اصولگرایان در مجلس آتی به فعالیت خود ادامه دهند و یا خود آنها عنوان فراکسیون‌های جدیدی در مجلس باشند.

کد خبر 165644
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز