همشهری‌آنلاین: رئیس فراکسیون خط امام(ره) در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور روسای سه قوه در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان و دست اندرکاران کشور، مخصوصاً رؤسای سه قوه باید در جلسات مجمع حضور فعالی داشته باشند.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین درباره دستور رهبری مبنی بر حضور فعال افراد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صاحبان مسئولیت‌های مهم کشور باید دقت بیشتری بر اجرای فرمایشات رهبری داشته باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسلم است که انتظار بیشتری برای ادای تکالیف و وظایف شهروندی از سوی مسئولین کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر ما خود را یک شهروند نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم و به مقررات و قوانین آن پایبند هستیم باید وظایف شهروندی خود را در حد اعلاء انجام دهیم، این وظیفه اما برای کسی که در این نظام صاحب مسئولیت است، بیشتر می‌شود.

رئیس فراکسیون خط امام(ره) در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام یک نهاد بسیار مهم و تأثیرگذار در فرآیند امور جاری کشور است و وابستگی این نهاد به رهبری معظم انقلاب اقتضا می‌کند که مسئولان و دست اندرکاران کشور، مخصوصاً رؤسای سه قوه در جلسات مجمع حضور فعالی داشته باشند.

وی، با تاکید براینکه حضور فعال و همراه با تعامل رؤسای قوا و شخصیت‌های مهم در مجمع تشخیص مصلحت باعث می‌شود که این نهاد تضعیف نشود به همشهری آنلاین گفت: درعین حال مسئولین پایبندی خود را نسبت به قوانین کشور نشان داده‌اند و از همه مهمتر اینکه می‌توانند با حضور در جلسات مجمع از حق و حقوق قوه‌ای که ریاست آن را برعهده دارند دفاع کنند.

تابش اظهار کرد: هر فردی که در جلسات مجمع حضور پیدا نکند از این چند منظر قابل نقد است و با این دلایل باید موضوع غیبت این مسئول دنبال و بررسی شود، ضمن اینکه با توجه به حکمی که رهبری برای تأکید به حضور فعال، مؤثر و مفید افراد داشتند همه باید در جلسات مجمع حاضر شوند و تصمیمات پخته و سنجیده‌ای از مجمع بیرون آید.

وی تاکید کرد: امیدواریم صداهایی که در راستای خدشه دار شدن به دعوت رهبری هست از جایی شنیده نشود و حداقل بدخواهان نظام متوجه شوند همه مسئولان عزم خود را برای مقابله با تحریم‌ها و بدخواهی‌ها جذب کردند.

کد خبر 165614
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز