دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه استقلال به پرداخت 276 میلیون تومان محکوم شد.

کمیته انضباطی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرا و احکام خود را درباره شکایات و گزارشات دریافتی به شرح زیر اعلام کرد.

محرومیت خداداد عزیزی تا اطلاع ثانوی

با توجه به اتفاقات و درگیری های دیدار تیم‌های ابومسلم خراسان و استیل آذین در تاریخ 26 اسفند 90 در رقابت‌های لیگ یک، برخی مربیان و بازیکنان و عوامل بازی مرتکب تخلفاتی شدند که بر این اساس با توجه به نوع تخلفات و سابقه قبلی خداداد عزیزی، وی تا اطلاع ثانوی از همراهی ابومسلم خراسان و حضور در مسابقات رسمی محروم می‌شود و می‌بایست روز دهم اردیبهشت ماه جهت ادای توضیحات در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود.

همچنین سید مهدی حسینی، سرپرست تیم ابومسلم به مدت سه جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود. ضمن این که مجید قدیمی، بازیکن شماره 30 ابومسلم هم به مدت دو جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

بنگر و سپاهان جریمه شدند

بر اساس گزارش ناظران بازی و داوری دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و راه آهن شهر ری در 27 اسفند 90، محسن بنگر و تماشاگران سپاهان مرتکب تخلفاتی شدند که بر این اساس، محسن بنگر به مدت دو جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود. همچنین به خاطر تخلفات تماشاگران باشگاه سپاهان، این باشگاه را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه استقلال به پرداخت 276 میلیون تومان به وحید طالب‌لو محکوم شد

کمیته انضباطی پس از بررسی همه جانیه پرونده شکایت وحید طالب‌لو از باشگاه استقلال به خاطر داشتن طلب 276 میلیون تومانی و برگزاری چندین جلسه در این باره با حضور این بازیکن، نمایندگان و وکلای باشگاه و مدارک، چک‌ها و دیگر اسناد موجود که وحید طالب‌لو و باشگاه در دست دارند، اعلام می‌دارد باشگاه استقلال تهران محکوم به پرداخت 276 میلیون تومان مطالبات وحید طالب‌لو به انضمام هزینه دادرسی به میزان یک میلیون و سیصد و سی و پنج هزار تومان پس از وضع کسورات قانونی است. کمیته انضباطی اعلام می‌کند که این رای قطعی است.

کد خبر 165469
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز