گروه ورزش- کریم اعظمی: وقتی امیر قلعه نویی از سپاهان رفت و این تیم ستاره‌هایی مثل ابراهیم توره، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی و رضا عنایتی را از دست داد خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که این تیم امسال مدعی قهرمانی باشد.

کرانچار

سپاهان فصل را با لوکا بوناچیچ شروع کرد ولی اختلاف بعضی از بازیکنان سپاهان با این مربی باعث شد تا مسئولان این باشگاه لوکا را کنار گذاشته و زلاتکو کرانچار را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنند.حالا زردپوشان اصفهانی با این مربی شانس اول قهرمانی هستند و کرانچار در مورد شرایط تیمش و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

  • آقای کرانچار، ابتدا از بازی با سپاهان شروع کنیم.بازی جذابی بود، درست است؟

بله، واقعا بازی پر حادثه‌ای بود و خیلی خوشحالم که توانستیم در این شرایط حساس 3 امتیاز را بگیریم. البته من باید به ملوان تبریک بگویم که بازی 3 بر صفر باخته را با تساوی عوض کرد و حتی می‌توانست گل برتری را بزند.آنها نشان دادند که تیم پرقدرتی هستند و ما کار ساده‌ای نداشتیم.

  • چرا بازی 3 بر صفر برده را با تساوی 3-3 عوض کردید؟

به هر حال این اتفاقات همیشه در فوتبال وجود دارد. ما در زمین مسابقه لغزش‌هایی داشتیم و بازیکنان خیال کردند همه چیز تمام است به همین دلیل 3 گل خوردیم ولی در نیمه دوم دوباره خودمان را پیدا کردیم.بازیکنان ما خیال کردند که بازی دیگر تمام است و 3 امتیاز را گرفته‌ایم که این تفکر درست نبود.

  • در بین دو نیمه چه مسائلی را به بازیکنان گوشزد کردید؟

من گفتم خیال کنید که همه چیز دوباره از اول شروع شده و به‌دنبال برد باشید.ما به‌دنبال انجام بازی هجومی بودیم و فشار را از یک سوم دفاعی حریف آغاز کردیم و هدفمان این بود که ارتباط بین خطوط سه گانه از بین نرود و هماهنگی مان را از دست ندهیم.

  • حالا خیلی‌ها معتقدند که سپاهان شانس اول قهرمانی است. نظر شما چیست؟

این برای ما با ارزش است ولی از حالا خودمان را قهرمان نمی‌دانیم و در موردش حرف نمی‌زنیم. 5 بازی باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال است و باید حداکثر امتیاز را بگیریم. در حال حاضر استقلال و تراکتور تهدیدهای جدی برای ما هستند.

  • این روزها برونو سزار مهاجم برزیلی سپاهان عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و رسانه‌های ایران به این بازیکن لقب «جواهر سپاهان» را داده‌اند.در این مورد چه صحبتی دارید؟

تمام بازیکنان ما خودشان را در شرایط تاکتیکی تیم قرار می‌دهند و به یکدیگر کمک می‌کنند.سزار هم خیلی خوب توانست خودش را با بازیکنان سپاهان هماهنگ کند ولی او تنها جواهر تیم ما نیست و همه بازیکنان سپاهان جواهر هستند.من از اینکه آنها در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌درخشند خوشحالم.

  • حالا باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این هم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست و با تیمی بازی داریم که متحول‌شده است. مصطفی دنیزلی مربی بزرگی است و پرسپولیس را متحول کرده به همین دلیل کار سختی داریم.در ضمن بازیکنان این تیم هم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند تاثیرگذار باشند.

  • از اینکه مقابل تیم سابقتان قرار می‌گیرید چه حسی دارید؟

من احترام خاصی برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستم و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

  • قبول دارید اگر امتیاز از دست بدهید شرایط شما سخت می‌شود؟

برای تیمی که قهرمانی می‌خواهد امتیاز از دست دادن تلخ است ولی ما به‌خودمان اطمینان داریم و باید پرسپولیس را شکست بدهیم.این یک بازی سخت است ولی فقط برد می‌خواهیم.

  • کمی در مورد وضعیت خودتان صحبت کنید.آیا قرار است فصل بعد هم در سپاهان بمانید؟

هنوز این فصل به پایان نرسیده و نتیجه کار ما هم مشخص نیست.الان زمان آن نیست که در مورد آینده حرف بزنیم چون مهم‌ترین موضوع، شرایط فعلی سپاهان است و اینکه ما دنبال قهرمانی هستیم.من هنوز برای ماندن در اصفهان و مربیگری در سپاهان برای فصل آینده تصمیم نگرفتم و مهم‌ترین هدفم رسیدن به قهرمانی در این فصل است.

  • آقای کرانچار، بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می‌کنید؟

بله.

  • خیلی‌ها شانس رئال و بارسلونا را برای قهرمانی زیاد می‌دانند.نظر شما چیست؟

من هم شانس این دو تیم را زیاد می‌دانم ولی فکر می‌کنم شانس قهرمانی بارسلونا در اروپا بیشتر از رئال مادرید است.البته این فقط یک پیش‌بینی است و من با توجه به نحوه بازی، شرایط 2تیم و مسائل دیگر می‌گویم که شانس بارسلونا بیشتر است.حالا معلوم نیست در بازی فینال که یک تک بازی است چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

کد خبر 165419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز