همشهری‌آنلاین: دور آخر رقابت‌های تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان در دورتموند آلمان با پیروزی تیم های بانوان و مردان ایران پیگیری شد.

tennis

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در بازی پنجم مرحله گروهی دسته دو مردان جهان روز چهارشنبه ملی پوشان کشورمان با حساب سه بر صفر از سد هلند گذشت تا در مقام تیم سوم گروه دو به مرحله دوم راه یابند. در بازی نخست این مسابقه نوشاد عالمیان سه بر صفر مقابل هاکراتس به برتری دست یافت. نوشاد با امتیازات 9 ، 5 و 9 به پیروزی رسید.

در بازی دوم افشین نوروزی در یک بازی نزدیک 3 بر 2 مقابل جوناه کاهن به پیروزی دست یافت. در بازی سوم نیز محمدرضا اخلاق پسند با غلبه 3 بر صفر اوستویودر به پیروزی رسید و ایران 3 بر صفر هلند را شکست داد تا بعنوان تیم سوم بهمراه برزیل و ایتالیا به مرحله دوم برای کسب رتبه های 25 تا 36 صعود کند.

همچنین در چهارمین روز این رقابت ها تیم ملی بانوان کشورمان به مصاف تیم ایرلند رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست یابد و در مقام تیم دوم گروه به دور بعد این مسابقات صعود کند. پیش از این بانوان ایران در مصاف با ارمنستان 3 بر صفر به پیروزی رسیدند و صعود خود را به رتبه زیر 60 جهان مسجل کردند.

 

کد خبر 164312
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز