گروه حوادث- با دستگیری مرد ۳۴ ساله و دو کودک همراهش، دو تن از متهمان به ۵۰ فقره سرقت موتورسیکلت طی ۱۰ ماه اعتراف کردند.

صبح روز هشتم مرداد ماه، مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ،۱۱۰ پلیس را در جریان سرقت یک دستگاه موتورسیکلت به وسیله یک مرد و دو کودک قرار داد. بدین ترتیب عوامل کلانتری ۱۶۹ «مشیریه» با حضور در محل در حالی که سارقان متواری شده بودند، موتورسیکلت را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
در این حال جوانی که در خیابان شاهد ماجرا بود، با مشاهده سارقان در سه راه افسریه، عوامل گشت کلانتری ۱۳۲ «نبرد» را در جریان موضوع قرار داد. و به این ترتیب ساعت ۸ صبح روز گذشته، سه متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. با انتقال متهمان به نامهای «رمضان» ۳۴ ساله، «داریوش» ۱۵ ساله و «فرشاد» ۱۳ ساله، «رمضان» در بازجوییهای پلیسی به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد. سرهنگ امیریان، رییس کلانتری ۱۳۲ «نبرد» روز گذشته در تشریح این پرونده گفت: «رمضان» از ۱۰ ماه پیش تاکنون به همراه فردی به نام «مجید» معروف به «مجید ساچمه» و با همدستی احتمالی «داریوش» مرتکب ۵۰ فقره سرقت موتورسیکلت با شگرد تخریب قفل و یکسره کردن استارت موتورسیکلت شده است.
سرهنگ امیریان با بیان این که به گفته «رمضان»،وی بیشتر این سرقتها را در منطقه خانی آباد نو انجام داده است، گفت:او موتورسیکلت های مسروقه را پس از انتقال به میدان مولوی به فردی به نام «سعید» با قیمت ۵۰ هزار تومان فروخته است. به گفته رییس کلانتری ،۱۳۲ با به دست آمدن شماره تلفن همراه «سعید»، تلاش برای دستگیری این مالخر نیز ادامه دارد.
اولیورتویست ۱۳ ساله
در این میان «فرشاد» متهم ۱۳ ساله که یک ماه است، از شمال کشور به تهران آمده است در جریان بازجویی ها گفت: پدر و مادرم چند ماه پیش از هم جدا شدند و پدرم با زن دیگری ازدواج کرد و رفت، مادرم هم یک ماه قبل به همراه خواهرم رفتند. «فرشاد» گفت: «مادرم ظهر که رفت، گفت بر می گردم اما برنگشت، صاحبخانه هم دو روز بعد، من را بیرون کرد و من برای کار به تهران آمدم».
در بازجویی از«داریوش» وی نیز گفت: به دلیل این که پدر و مادر ندارم، در خانه دایی ام در مشهد زندگی می کردم اما دایی ام سال گذشته به زندان افتاد و من هم از همان زمان برای کار به تهران آمده و پس از آشنایی با «رمضان»، مرتکب ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت به همراه او شدم. به این ترتیب بررسی های پلیس در خصوص این پرونده نشان داد: «فرشاد» دو روز قبل در پارک با «رمضان» و «داریوش» آشنا شده و این اولین سرقتی بوده که مرتکب شده است.
کد خبر 1640

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز