گروه شهری: عضو شورای شهر تهران، ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت شهری و شورای شهر تهران در سال 90 گفت: در سال90 کارنامه شهرداری تهران را هم در سطح کلان و پروژه‌های بزرگ و هم در سطح محله‌ای، توسعه و آبادانی محلات مثبت ارزیابی می‌کنم

dabir

علیرضا دبیر همچنین با ابراز رضایت از عملکرد شورای شهرتهران در سال گذشته اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران با بررسی و تصویب برنامه‌ها و بودجه شهرداری همچنین فعالیت در حوزه نظارت و به‌ویژه اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و فرهنگی بسیار قابل توجه بوده و توانست پیش برنده بسیاری از فعالیت‌های مدیریت شهری باشد. این عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر همچنین گفت: در بسیاری از حوزه‌های فنی، خدماتی، فرهنگی اجتماعی و ورزشی و شهرسازی، مصوبات، لوایح و طرح‌های خیلی خوبی داشتیم. علیرضا دبیر با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته گفت:

سال90 برای شهرداری تهران و در مجموعه مدیریت شهری، سال پرتوفیقی بود. کارها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و مطرحی در حوزه خدمات شهری، شهرسازی و معماری، حمل‌ونقل و ترافیک، فنی عمرانی و به‌ویژه فرهنگی اجتماعی به اجرا درآمد که تاثیر بسیاری بر زندگی شهروندان تهرانی داشت. عضو هیأت رئیسه شورای شهر همچنین به توسعه خطوط مترو و اتوبوس‌های تندرو و همچنین افزایش ناوگان اتوبوسرانی اشاره کرد و تصریح کرد: در بخش توسعه حمل‌ونقل عمومی با وجود موانع و مشکلات و محدودیت‌های اعتباری، اقدامات خوبی انجام شده است.

علیرضا دبیر در پایان گفت: امیدواریم به لطف الهی در سال آینده نیز، توان خدمتگزاری بیشتر به شهروندان عزیز تهرانی را داشته باشیم.

کد خبر 163789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز