همشهری آنلاین: تکلیف تیم دوم بازی فینال به دیدار سوم کاله و پیکان موکول شد.

volleyball

روز چهارشنبه (17 اسفند) دو تیم سایپای کرج و شهرداری ارومیه دومین دیدار خود را در ارومیه برگزار کردند که تیم سایپا با پیروزی در این بازی و با توجه به برتری در بازی رفت دو تیم در کرج به عنوان تیم اول و برای ششمین بار راهی دیدار نهایی شد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را تیم های پیکان و کاله آمل در خانه والیبال تهران برگزار کردند. دیدار رفت دو تیم در آمل به سود تیم تهرانی خاتمه یافته بود و پیکان در صورت برتری در دیدار برگشت به فینال می رسید، اما اینگونه نشد و کاله در تهران انتقام شکست در خانه را گرفت و با حساب سه بر یک مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

در این دیدار جذاب و دیدنی ابتدا کاله با نتیجه 25 بر 21 ست اول را به سود خود به پایان برد. در ست دوم همین نتیجه به سود پیکان رقم خورد. در ست سوم اما بازیکنان پیکان که نمایشی بسیار ضعیف تر از حریف داشتند، مغلوب قدرت این تیم شده و با نتیجه دور از انتظار 25 بر 13 شکست خوردند. ست چهارم نیز با وجود عملکرد بهتر پیکان نسبت به ست سوم، باز هم این تیم میهمان بود که این بار با حساب 25 بر 20 به برتری رسید تا دو تیم هر کدام یک برد در این مرحله کسب کرده باشند.

بدین ترتیب تیم دوم فینال و حریف سایپا، پس از بازی سوم تیم های پیکان و کاله مشخص خواهد شد.

کد خبر 162999
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز