مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه رانندگان مسن می‌توانند تاکسی خود را به بستگان خود منتقل کنند گفت: هیچ شرکت تاکسیرانی اجازه منع رانندگان تاکسی بالای 75 سال را ندارد مگر آنکه از لحاظ جسمی امکان ادامه فعالیت نداشته باشند.

محمدی احمدی بافنده در گفتگو با مهر با اشاره به محدودیتهای برخی از شرکتها برای بکارگیری رانندگان بالای 75 سال گفت: هیچ بخشنامه ای از سوی سازمان تاکسیرانی صادر نشده است و ما تلاش می‌کنیم مشکل بازنشستگی این رانندگان را از طریق قانونی حل کنیم .

 وی ادامه داد: رانندگانی که به دلیل مشکلات جسمی قادر به ادامه فعالیت نیستند می‌توانند از میان اعضای خانواده مانند فرزندان،برادر، داماد و حتی همسر خود را برای انتقال تاکسی معرفی کنند تا معیشتشان با مشکل روبرو نشود.

 احمدی بافنده با بیان این که درحال حاضر 234 راننده بالای 81 سال مسافران را در شهر جا به جا می‌کنند گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات بیمه‌ای این رانندگان برطرف شود.

 همچنین در تبصره‌های لایحه بودجه 91 شهرداری نیز 70 میلیارد ریال برای کمک به ساماندهی رانندگان تاکسی در جهت نیاز به بازنشستگی رانندگان بالای 50 سال که فاقد بیمه و بازنشستگی هستند پیش‌بینی شده است .

 در حال حاضر 35 هزار و 878 راننده تاکسی بالای 50 سال روزانه در این شهرفعالیت می کنند. رانندگانی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند.

کد خبر 162213
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز