دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آن‌لاین- محمد رسولی: مایکل داگلاس، بازیگر هالیوودی در مصاحبه با برنامه THIS WEEK شبکه ABC بیان کرد تکنولوژی می‌تواند کودکان و نوجوانان جهان را به سمت درک بهتر فرهنگ و ادیان جوامع مختلف بشری سوق دهد.

او همچنین در ادامه سخنانش افزود: " تکنولوژی به کودکان کمک می‌کند که سریعتر و آسانتر خود را قسمتی از این جهان بزرگ بدانند".
این هنرپیشه 62 ساله  در حال حاضر عضو گروهی بین‌المللی است که با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته، به عنوان مثال ویدیو‌کنفرانس از طریق اینترنت ، بین کودکان جهان از کشورهای مختلف ارتباط برقرار کرده تا قدرت درک و فهم آنها نسبت به جهانی که در آن زندگی می‌کنند افزایش یابد. در سال 2003 این گروه برنامه‌ای را تشکیل دادند که در آن دانش‌آموزان عراقی و آمریکایی با یکدیگر ملاقات کنند. داگلاس در مورد این برنامه  گفته بود: " این بهترین فرصت برای دانش‌آموزان آمریکایی بود که با نگاه کردن در چشم عراقی‌ها و گفتگو با آنها، به فرهنگ و جوهر انسانی آنها پی ببرند".
داگلاس در سال 1987 به دلیل بازی در فیلم Wall Street موفق به دریافت جایزه اسکار شد و از معروفترین بازیهایش می‌توان به جاذبه کشنده ،  ترافیک و پسران شگفت‌انگیز اشاره کرد.

Rasouli@Hamshahri.org

کد خبر 16159

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز