همشهری‌آنلاین: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دما در کشور تا اواخر هفته گفت: موج جدید بارشی از چهارشنبه 26 بهمن وارد کشور می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا امیدوارشهری افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر روز یکشنبه 23 بهمن سامانه بارش‌زا در سواحل شمالی، شمال شرق، برخی نقاط شرق و ارتفاعات البرز فعال بوده و بارش برف و باران در این مناق ادامه خواهد داشت و سپس این سامانه از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: همچنین تا روز یکشنبه کاهش محسوس دما در نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد و خلیج فارس نیز طی روزهای شنبه و یکشنبه مواج پیش بینی می‌شود. از روز دوشنبه 24 بهمن تا چهارشنبه روند افزایش دما در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت و از روز چهارشنبه سامانه بارش‌زای جدیدی از سمت مرزهای غربی وارد کشور خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: بر این اساس در روز یکشنبه آسمان تهران صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به یک و 10 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی است که حداقل و حداکثر دما در روز به 2 و 12 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 160057
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز