همشهری آنلاین: فراخوان اولین مسابقه عکس "طلوع فجر" به منظور ثبت لحظه‌های ماندگار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1390 در آبادان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی درهمه عرصه‌ها لحظات ماندگاری آفریدند و امروز آثار این اقدامات مردمی درطول سه دهه از انقلاب، قوام نظام اسلامی است که همگان شاهد آن هستند.

فرهاد پورغراوی علوانی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با همکاری انجمن سینمای جوان این شهرستان وکانون عکس بسیج هنرمندان آبادان به منظور ثبت لحظه های ماندگار راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن 1390 و ارتقاء سطح آگاهی، تجربه و بینش عکاسی و با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر می‌شود؛ اقدام به برگزاری اولین مسابقه عکس "طلوع فجر"در این شهرستان نموده است.

پورغراوی علوانی افزود: عکاسان می‌توانند هر آنچه را در راهپیمایی 22 بهمن از دید لنز دوربین مشاهده می‌کنند؛ به تصویر بکشند.

وی با اعلام اینکه شرکت در این مسابقه عکاسی برای عموم آزاد است؛ گفت: شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر 7 عکس به صورت تک عکس و یا مجموعه ارسال کنند.

پورغراوی علوانی ادامه داد: عکس‌ها می‌توانند به صورت رنگی و یا سیاه وسفید باشند و باید با فرمتJPG و حداقل 300 کیلوبایت بر روی یک لوح فشرده ارسال شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تصریح کرد: آثارپس از انتخاب توسط هیأت انتخاب، باید توسط شرکت کننده ،چاپ و ارسال شود و به دنبال آن نیز عکس‌های برگزیده در نمایشگاه از تاریخ 2 الی 5 اسفند همزمان با چهارمین هفته فیلم وعکس آبادان در معرض دید عموم قرارخواهد گرفت و عکس‌های برگزیده پس از پایان نمایشگاه به شرکت کننده عودت خواهد شد.

پورغراوی علوانی به جوایز این مسابقه اشاره کرد و بیان داشت: به هفت عکس برتر که توسط هیأت انتخاب برگزیده شوند هرکدام به مبلغ پانصد هزار ریال جایزه اهداء خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 25 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی: آبادان - ابتدای خیابان دبستان - جنب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و تالار مهر- انجمن سینمای جوان آبادان ارسال کنند.

 

کد خبر 159828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز