مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

خانه عزت‌الله انتظامی برای تبدیل به موزه تحویل شهرداری شد و از روز گذشته تغییر و تحولات در این خانه آغاز شده است.

عزت الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی در این باره به ایسنا گفت: وسایل خانه به جای دیگری منتقل شده و قرار است با کمک بهروز غریب‌پور فضاسازی لازم انجام شود و یک طبقه هم روی خانه احداث و تبدیل به سالن نمایش ‌شود. به‌گفته انتظامی او همزمان با اکران فیلم «گاو» به این خانه که 451 و نیم متر متراژ دارد نقل مکان کرده است.

او می‌گوید: سایر فیلم‌هایی که بازی کردم صحبت‌های اولیه‌اش در همین حیاط شده است. افرادی چون علی حاتمی، ناصر تقوایی، داریوش مهرجویی و بهمن فرمان‌آرا به اینجا آمدند و با هم صحبت کردیم. من در این خانه خاطرات زیادی دارم و دوست ندارم از بین برود. می‌توانم اینجا را به قیمت زیادی بفروشم و یا اگر 5 طبقه ساخته شود 5 واحد 160-150 متری به من می‌دهند. اما دوست ندارم این اتفاق بیفتد.

پیش از این شهرداری تهران خانه‌های شهید مرتضی مطهری و محمد معین را نیز به همین ترتیب به موزه تبدیل کرده است که انتظامی پیش‌تر آنها را دیده و مورد تایید نیز قرار داده است. اما این بار نکته قابل توجه، اقدام شهرداری در زمان حیات یک چهره است که در صورت تداوم می‌تواند به رسمی خوشایند تبدیل شود؛ رسمی که در کشورهای توسعه‌یافته کاملا مرسوم است.

کد خبر 158880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز