همشهری آنلاین: ثبت‌نام متقاضیان بازگشت به تحصیل مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته دانشگاه‌های کل کشور تا 22بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، وزارت علوم در نظر دارد با تدوین ضوابط و مقررات زمینه بازگشت به تحصیل آن دسته از دانشجویان منصرف از تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته که حائز شرایط زیر می باشند را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم کند.

این طرح در دو مرحله به اجرا گذاشته شده که مرحله اول جمع آوری اطلاعات متقاضیان و مرحله دوم بررسی تقاضاهای واصله با توجه به امکانات، ظرفیت‌ها و شرایط متقاضیان است.

ثبت‌نام در این سامانه هیچگونه حقی برای متقاضیان در پی نداشته و پاسخ نهایی نیز تنها از طریق سامانه خدمات آموزشی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

توصیه می‌شود متقاضیان از مراجعه حضوری به اداره کل امور دانشجویان داخل و یا دانشگاه‌ها خودداری و هرگونه سوال احتمالی را در سامانه ثبت کنند.

شرایط لازم جهت امکان بازگشت به تحصیل متقاضیان عبارتند از: قبولی و ثبت‌نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی تا قبل از سال 1390، نداشتن هیچگونه مشکل نظام وظیفه، عدم اخراج آموزشی و یا انضباطی توسط دانشگاه محل تحصیل و عدم صدور و اخذ مدرک حتی پایین تر از مقطع تحصیلی که پذیرفته شده‌اند.

متقاضیان می توانند تا مهلت مقرر جهت ثبت‌نام به سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم به نشانی http://www.msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 158498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز