همشهری آنلاین: تیم بسکتبال ذوب آهن ایران با قبول شکست در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا به مقام دوم گروه خود رسید.

basketball

دیدار دو تیم بسکتبال الریاضی لبنان و ذوب آهن ایران ساعت 19:30 روز یکشنبه (25 دی) در بیروت برگزار گردید. دو تیم که هر سه بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سرگذاشته بودند، برای تعیین سرگروه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، تیم الریاضی در همان کوارتر اول با حمایت سالن مملو از هوادار و اشتباهات متعدد یاران ذوب آهن عرصه را بر نماینده کشورمان تنگ کرد و موفق شد 30-9 این کوارتر را به نفع خود خاتمه دهد. در ادامه مسابقه نیز تلاش یاران ذوب آهن که بر خلاف کلیه تیم‌های حاضر در رقابت‌ها تنها از یک بازیکن خارجی استفاده می‌نمود، نتیجه نداد و در نهایت این مسابقه را با نتیجه 104-64 به قهرمان سال گذشته باشگاه‌های آسیا واگذار نمود.

بدین ترتیب در پایان مسابقات گروه A تیم الریاضی در صدر گروه قرار گرفت و ذوب آهن و پتروشیمی در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مسابقات گروه B باشگاه‌های غرب آسیا نیز از روز 5 بهمن آغاز خواهد شد و طی آن مهرام ایران به مصاف تیم‌های دهوک عراق، شامفیل لبنان ، المتحد لبنان و ASU اردن خواهد رفت.

کد خبر 157461
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز