مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

گروه شهری: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در جلسه شورای راهبردی سلامت شهر تهران در منطقه 9 از تشکیل شبکه‌های اجتماعی سلامت در 374 محله تهران خبر داد.

سید محمد هادی ایازی در جلسه شورای راهبردی سلامت شهر تهران به شرح اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت شهرداری تهران پرداخت و گفت: در هر محله 6 کار گروه ورزش و تندرستی، آموزش، ایمنی، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ و هنر و سلامت تشکیل شده که در 90 درصد محله‌های تهران این کارگروه‌ها شکل گرفته‌اند که حوزه سلامت نیز یکی از این کارگروه‌های فعال در محله‌های شهر تهران است. ایازی همچنین از ایجاد 374 خانه سلامت در شهر تهران خبر داد و گفت:

با ایجاد خانه‌های سلامت در شهر تهران بیش از 150 هزار نفر به عضویت کانون‌های سلامت درآمدند و در این امر مشارکت زیادی داشتند. معاون اجتماعی و ‌فرهنگی شهردار تهران در ادامه توضیح داد: برای تشکیل فعالیت‌های شبکه اجتماعی سلامت در شهر تهران، فضایی کاربری به نام سرای محله در اختیار هیأت امنای محله‌ها قرار دادیم و برای هر محله یک مدیر محله مشخص کردیم. وی با اشاره به اینکه هر محله دارای 13 خانه است که یکی از آنها خانه سلامت است، گفت: هر یک از خانه‌های سلامت شهر تهران 10 کانون دارد که این کانون‌ها هر یک شبکه اجتماعی مجزایی در حوزه سلامت تشکیل داده و فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند. یکی از مهم‌ترین نمونه‌های فعالیت این شبکه‌های اجتماعی نیز دریافت تست قند خون بوده است.

کد خبر 156881
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز