دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین:شرکت موتورولا سه‌شنبه اعلام کرد که فروش موبایل Motofone نازکترین تلفن همراهی را که تا به حال ساخته را آغازمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز موتورولا که با رقابت سخت شرکت نوکیا – تولید کننده شماره یک تلفن‌های همراه در جهان-در بازارها روبروست قبلا سعی کرده بود با تولید تلفن‌های مدل Razr شکل محصولاتش را تغییر دهد و اکنون با به بازار فرستادن تلفنی که قیمت کمتری دارد و از Razr  هم نازکتر است امیدوار است وضعیت خود را تثبیت کند.

در حالی که رشد بازارهای قبلی تلفن‌های همراه با توجه به اینکه اغلب افراد اکنون صاحب گوشی شده‌اند کند می‌شود، تولیدکنندگان به  بازار‌های جدید در کشورهایی مانند هند و چین روی‌آورده‌اند.

اولین نمونه موتوفون با شبکه‌های بر اساس ‌GSM، تکنولوژی که 80 درصد بازار تلفن همراه جهان بر اساس آن است کار خواهد کرد. سپس در فصل بعد نمونه‌های بر اساس تکنولوژی بی‌سیم ‌CDMA که در آمریکا و بعضی نقاط آسیا مورد استفاده است وارد بازار می‌شوند.

موتورولا دوشنبه نیز چندین مدل جدید را که از سری Razr الهام گرفته‌انداز جمله مدل دردار اما نازکتر Krzr و مدل کشویی و باز باریکتر Rizr را معرفی کرد. این شرکت همچنین مدل‌های ‌Razr XX و Razr Maxx را نیز به بازار فرستاده که قابلیت پیاده‌کردن موسیقی و ویدئو و اتصال به شبکه‌های پرسرعت بی‌سیم را نیز دارند.

کد خبر 1564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز