چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: 3 نفر از همدستان صلاح‌الدین - ج، دزد مخوفی که با کمک دوستانش در جریان سرقت از خودروی حمل پول بانک سپه کرمانشاه، 4 نفر را به ضرب گلوله از پای درآورده بودند، صبح امروز پای چوبه دار رفتند.

حوادث

اعضای این باند در آخرین سرقتشان که ساعت 9:20 صبح چهارشنبه، 26 مرداد امسال صورت گرفت، سوار بر یک پراید نقره‌ای راهی بانک سپه شعبه خیابان سعدی کرمانشاه شدند و به‌محض رسیدن خودروی حمل پول، نگهبان، راننده، 2 تحویلدار بانک و سربازی که وظیفه مراقبت از بانک را برعهده داشت را به گلوله بستند. آنها سپس کیسه‌های حاوی 200میلیون تومان پول نقد و سلاح ماموران خودروی حمل پول را به سرقت بردند و همراه زنی که پشت فرمان پراید نشسته بود، پا به فرار گذاشتند. با سرنخ‌هایی که از سارقان به‌دست آمده بود، ماموران به این نتیجه رسیدند که دستبرد خونین از سوی باندی صورت گرفته که سرکردگی آن را یک اعدامی تحت تعقیب به نام صلاح‌الدین - ج برعهده داشته است؛ مردی که پیش از این هم چندین سرقت مسلحانه در پایتخت رقم زده و در جریان دستبرد به‌خودروی حمل پول بانک صادرات شعبه زرافشان شهرک غرب، یکی از ماموران حمل پول را به قتل رسانده بود.

این مرد پس از این سرقت دستگیر و به اعدام محکوم شده اما توانسته بود هنگامی که همراه ماموران محافظ، از زندان رجایی‌شهر به یکی از مراکز درمانی در منطقه عظیمیه کرج منتقل شده بود، با طرح نقشه‌ای و همدستی یک مرد مسلح از دست مامور بدرقه بگریزد و با تشکیل باندی تازه، دست به سرقت خونین خودروی حمل پول در کرمانشاه بزند.با سرنخ‌هایی که از سارقان به دست آمده بود تمامی مخفیگاه‌های آنها شناسایی شد و شهریور ماه امسال در عملیاتی همزمان که در 3 استان کشور انجام شد، ماموران به مخفیگاه متهمان حمله کردند. در یکی از این عملیات‌ها، وقتی ماموران قصد ورود به مخفیگاه صلاح‌الدین را داشتند با مقاومت شدید او و دوستانش روبه‌رو شدند. متهمان با پرتاب نارنجک قصد دور کردن پلیس از محل را داشتند که بر اثر انفجار نارنجک‌ها، 3 مامور پلیس زخمی شدند، اما ماموران توانستند صلاح‌الدین را به ضرب گلوله از پای درآورده و همدستانش را دستگیر کنند. با دستگیری متهمان، جلسه محاکمه آنها در دادگاه کرمانشاه برگزار شد و 3 نفر از آنها در دادگاه به اعدام محکوم شدند. با تایید حکم اعدام و انجام مراحل قانونی، متهمان صبح امروز در میدان آزادی کرمانشاه پای چوبه‌دار رفتند تا به سزای عملشان برسند.

کد خبر 156087
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز