همشهری آنلاین: همزمان با آغاز سیزدهمین سال فعالیت پژوهش‌نامه ادبیات کودک و نوجوان در ساعت 17 روز 25 بهمن مراسمی با عنوان آیین دفع چشم زخم از آغاز سیزدهمین سال تأسیس این پژوهشنامه در تالار بتهوون خانه هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش همشهری آنلاین از  روابط عمومی موسسه نشر افق، در‌این مراسم که از سوی مجله فرهنگی و هنری بخارا برگزار می شود،‌ جمعی از نویسندگان، ‌تصویرگران و اصحاب قلم حضور خواهند داشت و افراد صاحب نام در حوزه‌های مختلف ادبی و هنری چون یونس شکرخواه، محمدهادی محمدی، ‌‌رضی هیرمندی،‌ فریدون عموزاده خلیلی و...سخنرانی می‌کنند.

فصلنامه پژوهش‌نامه ادبیات کودک و نوجوان به عنوان نشریه نظری موسسه نشر افق و با سردبیری مهدی حجوانی از سال 1374 آغاز به کارکرد. این نشریه که با هدف ارتقائ سطح نظری ادبیات کودک تاسیس شده است به عناوینی چون مقاله، گفتگو و میز گرد نقد و بررسی، ‌پژوهش،‌ مقالات غیر فارسی، چکیده پایان‌نامه و... می پردازد.

وجه غالب این نشریه موضوعی بودن آن است که در هر شماره به موضوع خاص می پردازد. مخاطبان پژوهش‌نامه دست‌اندرکاران آفرینش، ‌تولید، ‌ارزیابی و انتخاب کتاب برای بچه‌ها هستند.

کد خبر 15573

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز