همشهری آنلاین: پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند اراک، عصر سه‌شنبه 6 دی دچار یک حادثه آتش‌سوزی شد که به گفته مسئولان این پالایشگاه این آتش‌سوزی به‌سرعت خاموش شده است.

پالایشگاه

عباس سلیمانی - مدیر روابط عمومی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند - با تاکید بر این‌که این حادثه آتش‌سوزی بسیار جزیی بوده است، در این مورد توضیح داد: مخزن 2003 فاز 1 این پالایشگاه که خارج از سرویس بهره‌برداری و در اختیار پیمانکار برای تعمیر و لایروبی قرار گرفته بود، به حادثه آتش‌سوزی دچار شد.

او با غیرطبیعی ندانستن رخداد این حادثه تاکید کرد که آتش بسیار جزیی بود به‌طوری که طی مدت کوتاهی خود به خود خاموش شده است.

سلیمانی همچنین اعلام کرد که دو نفر از کارکنانی که در حال تمیز کردن مخزن مورد نظر بوده‌اند با کمی سوختگی مواجه شده‌اند که به‌صورت سرپایی درمان آن‌ها انجام شده است.

او با بیان این که این حادثه هیچ‌گونه خسارتی به بار نیاورده است، خاطرنشان کرد، پالایشگاه امام خمینی (ره) با تمام ظرفیت خود در حال تولید بوده و هیچ‌گونه خللی در کار آن رخ نداده است.

ظرفیت تولید بنزین پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند هشت میلیون و 300هزار لیتر است که در صورت تکمیل طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه امام خمینی (ره) تا پایان امسال روزانه 16 میلیون لیتر بنزین با عدد اکتان 95 و 100تولید خواهد شد که از این مقدار 8.3 میلیون لیتر آن بنزین سوپر است.

کد خبر 155214
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز