همشهری آنلاین: محمود احمدی‌ن‍ژاد رئیس‌جمهور امروز در سفر به استانی که خود روزی استاندارش بوده است از یک پروژه راهسازی که امور مقدماتی‌اش در زمان استانداری وی در اردبیل در دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام شده بود، بهره‌برداری کرد و در آئین بهره‌برداری از این پروژه درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

احمدی نژاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمود احمدی‌نژاد در سفر به اردبیل با بیان اینکه مطالعات ابتدایی این جاده از زمان استانداری‌اش در اردبیل شروع شده است، گفت: مقدمات این جاده با کارهای کارشناسی فراهم شده و تامین بودجه شد اما طولانی شدن بهره‌برداری این جاده مردم را به نوعی نا امید کرده بود که امروز با بهره‌برداری از این جاده، کام مردم استان و کشور شیرین شد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه باید نیازهای اولیه انسان برای زندگی عزتمند و شرافتمندانه فراهم شود، افزود: مسکن یکی از نیازهای اولیه زندگی هر انسان است و کسی که در آرزوی مسکن باشد با وجود داشتن عزت درونی نمی‌تواند زندگی درخور مردم ایران داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه بیش از 100 کشور جهان از موفقیت هدفمندی یارانه‌ها در ایران شگفت‌زده شده‌اند اظهار داشت: بیش از 100 کشور جهان از ایران خواستار همکاری در مورد هدفمندی یارانه‌ها و ساختن مسکن مهر شده‌اند.

به گزارش مهر، احمدی‌نژاد پیشرفت کشور را در گروی حرکت هم سطح 75 میلیون نفر به سمت آبادانی کشور برشمرد و گفت: اگر برخی از افراد نمی‌خواهند برای پیشرفت کشور کاری انجام دهند بهتر است سکوت کنند و آنهایی که برای کشور دلسوزی می‌کنند باید بیایند و در جهت پیشرفت کشور تلاش‌های ارزنده‌ای انجام دهند.

کد خبر 154326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز