همشهری آنلاین: معاون فنی و مهندسی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: دفاتر پلیس + 10، از روز پنجشنبه 17 آذر تا روز شنبه 19 آذر از ساعت 8 تا 22 برای دریافت جریمه‌های رانندگی باز است.

پلیس راهنمایی

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ علیرضا جهانگیری افزود: براساس بند 65 قانون بودجه، مالکان خودروها فرصت دارند اصل جرایم معوقه قبل از سال 89 را تا 19 آذر پرداخت کنند.


این جرایم پیش از این طبق قانون دو برابر شده بود.


وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات ایام سوگواری محرم برای رفاه حال مردم، فعالیت دفاتر پلیس به اضافه 10 از امروز تا شنبه از ساعت 8 صبح تا 22 است.

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا گفت: نحوه پرداخت جریمه های رانندگی از طریق دفاتر پلیس+10، دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی و مراجعه به بانک ملی است.

وی افزود: یکی دیگر از راه های پرداخت جریمه، از طریق سامانه جدید ارسال VIN کارت خودرو و ستاره به شماره 30005151 است که به محض ارسال، شماره شناسه، شماره قبض و مبلغ جریمه برای مالکان خودرو ارسال می شود و مالکان می توانند به صورت اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک 09622 بانک ملی جریمه را پرداخت کنند.


سرهنگ جهانگیری با بیان این که تاکنون 220 هزار فقره صورتحساب جرایم رانندگی پرداخت شده است، افزود: اگر مالکان خودروها جرایم معوقه خود را تا 19 آذر پرداخت نکنند، جریمه های رانندگی قبل از سال 89 بار دیگر دو برابر خواهد شد.

کد خبر 153245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز