مجمع نمایندگان اتاق تعاون توقف فعالیت‌های اتاق تعاون را غیرقانونی اعلام و از دخالت‌های دولت در انتخابات این اتاق به‌شدت انتقاد کرد.

در نشست خبری این مجمع اعلام شد که نظر مجمع نمایندگان در این مناقشه فصل‌الخطاب است و اینکه گفته می‌شود قوه قضاییه رأی نهایی را در این خصوص صادر می‌کند در مورد تعاونی‌ها صحت ندارد و صرفا درخصوص طرفین مناقشه نافذ بوده و ناظر بر مجازات متخلفین است.

به گزارش همشهری، مسعود زارع رئیس هیأت اجرایی منتخب مجمع نمایندگان اتاق تعاون درخصوص ابطال انتخابات گفت: مجمع عمومی با تشریفات کامل در تاریخ هجدهم آبان ماه بدون دخالت طرفین مناقشه برگزار شد و دارای دو مصوبه اساسی مبنی بر ابطال مصوبات انتخابات بیست و سوم شهریور ماه و سپردن امور اجرایی به هیأت مدیره قبل از تاریخ بیست و سوم شهریور ماه بود.

وی با بیان اینکه مخالفین برگزاری مجمع با هماهنگی وزارت تعاون و دستور قضایی مبنی بر عدم‌برگزاری مجمع سعی در ایجاد اختلال در مجمع داشتند، گفت: مجمع عمومی بالاترین رکن تصمیم‌گیرنده است و برگزاری آن برای دفعات بعدی هم محدودیتی ندارد.

زارع اظهارنظر اخیر شیخ‌الاسلامی را درخصوص مناقشات اخیر مبنی بر تبعیت وزارتخانه متبوعش از قانون را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: اگر وزیر در لوای نقش حاکمیتی خود قصد مرتفع کردن مسئله را دارند با هماهنگی مجلس و تعاونگران می‌توانند این موضوع را هر چه سریع‌تر خاتمه دهند.

کد خبر 151813
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز