پس از اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و داماش گیلان افتاد، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس محرومیت‌هایی را برای محمد نصرتی و شیث رضایی درنظر گرفت وحکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم در مورد این دو بازیکن اعلام شد.

دنیزلی

روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که رضایی و نصرتی به‌دلیل تخلفات انتسابی تا اطلاع ثانوی و با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم پرسپولیس، حضور در تمامی مسابقات رسمی و کلیه اماکن ورزشی محروم و تعلیق شدند. این حکم به ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ارسال شده و تخلفات دیگر بازیکنان در دست بررسی برای صدور حکم لازم است. در ضمن کمیته انضباطی قرار است بعد از بررسی پرونده حکم نهایی را صادر کند.

دیدار رویانیان و خوردبین

عصر روز یکشنبه بود که در اقدامی عجیب محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس از پست سرپرستی این باشگاه کنار گذاشته شد. می‌گویند علی پروین در کنار گذاشتن او یکی از عاملان اصلی بوده ولی با این حال محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه روز گذشته با خوردبین تماس گرفت و طرفین جلسه‌ای با هم داشتند. خوردبین در این مورد می‌گوید: «در جلسه‌ یکساعته با رویانیان تمام حرف‌هایم را زدم و خوشبختانه او هم حرف‌هایم را گوش کرد. قصد مصاحبه و تخریب کسی را ندارم. برای من موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است و تکلیف نهایی درباره حضور یا عدم‌حضورم را رویانیان مشخص می‌کند.» می‌گویند اتفاقات بازی با داماش دلیل کنار گذاشتن خوردبین است ولی جمشید زارع قائم مقام پرسپولیس می‌گوید: «برکناری خوردبین هیچ ارتباطی به شادی بازیکنان بعد از گل به داماش نداشت. باشگاه بیشتر به‌خاطر مشکلات جسمانی و بیماری ایشان تصمیم گرفت تا خوردبین در کنار ما نباشد. اعتقاد مدیریت این است که سرپرست از صبح تا پاسی از شب مثل همه دوندگی داشته باشد و در کارهای سنگین شرکت کند.»

سرپرست نمی‌شوم

می گویند قرار است کریم باقری به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه جایگزین خوردبین شود ولی باقری می‌گوید:« فعلا هیچ خبری نیست و اینکه می‌گویند سرپرست تیم شده‌ام را باید از اعلام‌کنندگان این خبر پرسید. من حرفی در این باره نزدم و فعلا چیزی مشخص نیست. » قبل از بازی با داماش علی پروین و برخی از مسئولان پرسپولیس تصمیم گرفتند تا از عابدزاده و باقری در کادر فنی پرسپولیس استفاده کنند و از همین رو با آنها مذاکراتی انجام دادند. قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای بین استیلی، رویانیان، پروین، باقری و عابدزاده برگزار شود و درخصوص پست‌های درنظر گرفته شده برای باقری و عابدزاده تصمیم نهایی اتخاذ شود.

اعتراض عزیزیان

پرسپولیس در حالی قصد استفاده از ‌عابدزاده را دارد که در حال حاضر سعید عزیزیان هم مربی دروازه‌بان‌های این تیم است.مذاکره با عابدزاده و حرف‌های رویانیان در مورد تمرینات ضعیف دروازه‌بان‌های پرسپولیس باعث ناراحتی عزیزیان شده و او در این مورد می‌گوید: «‌ هیچ کس با من حرف نزده و البته این حرفه‌ای نبود که مرا در جریان نگذارند. من صحبت‌های آقای رویانیان را روز شنبه شنیدم و تعجب کردم که چگونه وقتی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها کارم را انجام می‌دهم صحبت از فرد دیگری به‌میان می‌آید.»

مذاکره دنیزلی با پرسپولیس

مصطفی دنیزلی مربی سرشناس فوتبال ترکیه که این روزها بحث حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شود، از دیدارش با مقامات این باشگاه در هفته جاری خبر داد. او در مصاحبه با خبرنگار ‌ ایرنا در آنکارا با اشاره به این موضوع گفت: «در ادامه دیدار قبلی خود با مسئولان پرسپولیس، این هفته هم با مقامات این باشگاه دیدار و گفت‌وگو خواهم کرد.»گفتنی است که جمشید زارع نماینده باشگاه پرسپولیس هفته گذشته در شهر استانبول با دنیزلی مذاکره کرده بود. در ضمن دنیزلی در این مصاحبه اشاره‌ای به مکان این دیدار که در تهران خواهد بود یا ترکیه نکرده است.

دنیزلی درباره محتوای دیدار هفته گذشته‌اش با نماینده باشگاه پرسپولیس گفت: «در آن دیدار به‌طور متقابل به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختیم ولی نمی‌توانم جزئیات این دیدار را بازگو کنم. هنوز هیچ‌چیز در مورد مذاکرات بعدی مشخص نیست ولی مطمئنا مطالبی از سوی دو طرف بیان خواهد شد.» او در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان شاهد حضورش روی نیمکت پرسپولیس بود افزود: «از حالا نمی‌توانم درباره این موضوع چیزی بگویم.» در این میان جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس کنار رفتن حمید استیلی را قطعی دانست و به فارس گفت:« دنیزلی گزینه اول ماست و سرمربی پرسپولیس قطعا در نیم فصل دوم خارجی خواهد بود.استیلی هم این موضوع را پذیرفته و از باشگاه خواسته که تا نیم فصل در پرسپولیس بماند.»

کد خبر 149998
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز