یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ تهران برنامه‌های ماه بهمن خود را اعلام کردند.

فرهنگسرای بهمن نمایشگاه هنرهای مفهومی را همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب تا 26 بهمن ماه برگزار می‌کند و آثار 10 هنرمند را به نمایش می‌گذارد.

همچنین خانه فرهنگ کوشا وابسته به این فرهنگسرا ویژه برنامه بازدید از موزه عبرت را برگزار می کند. نمایش لیلی تا لیلی نیز در این فرهنگسرا به مناسبت ایام محرم از 15 بهمن در سالن تجربه این فرهنگسرا به روی صحنه می‌رود. همچنین مرحله مقدماتی رشته‌های حضوری مسابقات دهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در 5 رشته طی دو روز در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

فرهنگسرای انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر و با هدف آشنایی نسل جوان با هویت انقلاب برنامه یک روز به یاد ماندنی از 15 تا 16 بهمن به صورت رایگان برای عموم اجرا می‌کند.

فرهنگسرای تهران به مناسبت ایام محرم تا 27 بهمن مراسم تعزیه خوانی برگزار می‌کند.

فرهنگسرای تفکر همایش سیب سرخ را با بررسی تاریخی قیام عاشور ا و با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف 17 بهمن برپا می کند. همچنین هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرهای دستی در دوره های زمستانی این فرهنگسرا برگزار میشود که علاقه مندان می توانند تا 20 بهمن برای ثبت نام مراجعه کنند.

فرهنگسرای بانو با هدف تجلیل از خدمات مرضیه حدید‌چی در سال های مبارزه با طاغوت مراسم نکوداشت وی را با عنوان سفیر انقلاب 17 بهمن ماه در موزه امام علی (ع) برگزار می‌کند.

فرهنگسرای هنر نمایشگاه عکس، معماری و پرتره را در راستای آشنایی بیشتر شهروندان با عکاسی و این هنر تا 21 بهمن در گالری شماره یک برگزار می‌کند.

فرهنگسرای کودک و خانه فرهنگ حوراء کارگاه مهارت‌های زندگی را به منظور بالا بردن توانمندی های بانوان در حل مسائل و مشکلات زندگی برپا می‌کند.

کد خبر 14877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز