یکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بیستمین شماره‌ مجله 24 با پرونده‌ا‌ی مفصل و متفاوت درباره‌ی دوبله‌ منتشر شد.

همشهری‌ 24

بیستمین شماره‌ مجله 24 با پرونده‌ا‌ی مفصل و متفاوت درباره‌ی دوبله‌ منتشر شد. موضوع این پرونده یافتن پاسخی برای این پرسش است که آیا دوبله کردن فیلم‌ها هنوز هم تمهیدی عاقلانه و کارآمد محسوب می‌شود یا دوران دوبله دیگر سپری شده. درباره این موضوع می توانید خواننده‌ی گفت‌و‌گوهایی با منوچهر انور و ناصر طهماسب، یادداشت‌هایی به قلم امید روحانی، بهروز تورانی، محسن آزرم و بحثی چالشی میان مجید اسلامی و هوشنگ گلمکانی باشید.

بیستمین شماره‌ مجله 24 عکس روی جلد این شماره به مهتاب کرامتی اختصاص یافته. 24 به مناسبت اکران فیلم آلزایمر با او گفت‌وگو کرده است. در کنار این گفت و گو اخبار و گزارش‌هایی درباره‌ی اتفاقات مهم سینمای ایران در ماه اخیر از جمله گزارش تصویری پانزدهمین جشن سینمای ایران هم منتشر شده است.

یادداشت‌هایی درباره‌ی فیلم‌های زندگی با چشمان بسته، آلزایمر و سایر فیلم‌های روی پرده از دیگر مطالب بخش سینمای ایران مجله است. صفحه گزارش ماه این شماره به مصاحبه ای اختصاصی با وزیر ارشاد درباره سازمان سینمایی اختصاص یافته است.

در بخش سینمای جهان مجله هم پرونده ای درباره ی مهم ترین فیلم هایی که تا پایان سال اکران خواهند شد به چشم می‌خورد. دیوید فینچر، مارتین اسکورسیزی، رومن پولانسکی، کلینت ایستوود، استیون اسپیلبرگ و دیوید کراننبرگ مهمترین فیلمسازانی هستند که در این بخش آثار آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

صفحات ورود به سینمای مجله به گفت و گوهایی با مهدی پاکدل، علی سرتیپی و پیمان قاسم خانی اختصاص دارد. یادی از موسیقی متن فیلم افسانه 1900، مرور کارنامه سینمایی ژان پی‌یر لئو و بازنگری فیلم معما ساخته استنلی دانن از جمله مطالب بخش نوستالژی مجله است.

در این شماره، ششمین قسمت مجموعه مطالب آموزش نقدنویسی برای همه نیز منتشر شده است.

کد خبر 147345
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز