چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز با وجود پیروزی در میدان مسابقه برابر السد قطر به خاطر یک اشتباه حذف شد.

sepahan

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از دوحه، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 19:15 به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حم و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر برابر تیم السد قطر به میدان رفت.

عمادرضا در دقیقه 6 و حسن اشجاری در دقیقه 27 برای سپاهان گلزنی کردند.
اما در دقیقه 79 بازیکن السد گلزنی کرد تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان تمام شود و سپاهان با وجود برد در میدان مسابقه به دلیل یک اشتباه ساده از گردونه مسابقات حذف شد. رحمان احمدی، دروازه بان سپاهان در بازی رفت دو اخطاره بود و نباید بازی می کرد، اما مانند اشتباهی که برای تیم امید ایران رخ داد، این بازیکن به میدان رفت تا با وجود برتری یک بر صفر، در پایان با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده ایران سه بر صفر بازنده باشد.

پیش از این نیز ذوب آهن با شکست در اصفهان برابر سوان سامسونگ از گردونه رقابت‌ها حذف شده بود.
نیشی‌مورا ژاپن داور مسابقه به سید مهدی سید‌صالحی و مهدی نصیری از سپاهان و عبدالله کیاتا از السد قطر کارت زرد نشان داد.

سپاهان در دیدار رفت یک بر صفر به پیروز شد ولی به دلیل استفاده از بازیکن دو اخطاره (رحمان احمدی ) با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بر صفر بازنده شد.

*ترکیب سپاهان:
رضا محمدی، محسن بنگر، سید جلال حسینی، حسن اشجاری، حسن جعفری(از دقیقه 46 احمد جمشیدیان)، مهدی نصیری، مهدی کریمیان، امید ابراهیمی، هاشم بیگ زاده( از دقیقه 76 محرم نوید‌کیا)، سید مهدی سید صالحی، عماد رضا

کد خبر 146989
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز