مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران با بیان اینکه کار، جوهره فردی هر انسانی است، گفت:

همان طور که بر عدالتی تاکید داریم که در آن کرامت حفظ شود، خدمت نیز باید بی‌منت باشد و این اساس کار است و ما را به سلامت به مقصد می‌رساند.دکتر محمد باقر قالیباف روز گذشته در جشنواره شهید رجایی و بزرگداشت روز کارمند در سالن همایش‌های برج میلاد با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان، از مجموعه کارکنان و کارگران شهرداری تهران قدردانی کرد و گفت:

امروز نگاه مردم به شهرداری نسبت به گذشته تغییر یافته و همه ما بر این باوریم که اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه ماست. در ارزیابی‌ها هم شاهدیم اعتمادسازی سیر صعودی پیدا کرده که همه اینها با تلاش مجموعه همکاران مدیریت شهری محقق شده است. وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم. منت آفت خدمت است و مهم آن است که نیت ما خالص باشد و ریاکار نباشیم.

قالیباف ضمن تشکر از همه کارگران و کارمندان اعلام کرد: اگر من امروز جرات مصاحبه پیدا می‌کنم، قولی می‌دهم و زمان‌بندی افتتاح طرحی را اعلام می‌کنم به‌عنوان سخنگوی شما هستم و همت، تلاش و جوهره کار شما پشتیبان من است. به‌گفته قالیباف، مبارزه با فساد یک وظیفه جدی است و در یک سال گذشته شهرداری تهران از میان 5 سازمان صاحب‌نظر به‌عنوان سازمانی که در کاهش فساد اداری تلاش کرده معرفی شده است.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این روزها بحث‌های سیاسی در جامعه وجود دارد، گفت: برخی از این موضوعات بداخلاقی است. زمانی در مورد تونل توحید می‌گویند و زمانی هم در مورد تونل صدر - نیایش اما نباید این حرف‌ها ما را خسته کند و به سمت بحث‌های حاشیه‌ای برویم که اگر اینطور شد حاشیه سازان به اهداف خود رسیده‌اند و باید ما خدمت بی‌منت کنیم و مطمئن باشیم که مردم بهترین افراد برای قضاوت هستند.

کد خبر 145567
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز