همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه کپی ایمیل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد آخرین فرصت به فوتبال ایران را برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده است، گفت: متاسفانه برخی از خواسته‌های AFC هنوز برآورده نشده و هر تصمیمی که بگیرند مسئولیتش با باشگاه‌هاست.

عزیز محمدی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ایران برای برآورده کردن خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرد و افزود: متاسفانه عکس‌های ورزشگاه حافظیه شیراز هیچکدام قابل استفاده و ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیستند.

 وی ادامه داد: ورزشگاه تختی انزلی هنوز ناقص است و بخشی از کارهایی که باید انجام می‌دادند را انجام نداده‌اند. ورزشگاه انقلاب کرج هیچ کاری انجام نداده است. ورزشگاه‌های یادگار امام قم و اکباتان تهران هنوز تاییدیه نور استاندارد خود را به ما نداده‌اند. باشگاه مس سرچشمه هنوز تراز مالی خود را به ما نداده است.

 رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به مشکل تیم‌های پرطرفدار تهران گفت: اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز به ما معرفی نشده‌اند تا ما آنها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم. روز دوشنبه باید تمام مدارک را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستیم. ما کپی ایمیلی که  AFC به باشگاه‌های ایرانی تا 12 سپتامبر به باشگاه‌های ایرانی مهلت داده بود را در اختیار دفتر آقای سجادی در وزارت ورزش قرار داده‌ایم. باید ببینیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این اهمال کاری‌ها چه تصمیمی می‌گیرد.

 محمدی ادامه داد: شاید برخی موارد که نیاز به اصلاح دارد را بررسی کنند و مجددا به ایرانی‌ها فرصت اصلاح بدهند. شاید هم کسر امتیاز برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد. با وجود تاکید و پیگیری‌هایی که ما بارها در سازمان لیگ انجام دادیم برخی از باشگاه‌ها کوتاهی کردند و برخی از این کمبودها قطعا در کسب سهمیه ما در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار خواهد بود.

 عزیزمحمدی خاطرنشان کرد: ما تذکراتمان را برای برطرف کردن این مشکلات به باشگاه‌ها و وزارت ورزش داده بودیم. حالا باید ببینیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تیم‌های استقلال و پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت. هر تصمیمی که AFC بگیرد مسئولیتش با باشگاه‌ها و مسئولان ورزشگاه‌هایی است که توصیه‌ها را جدی نگرفتند.

کد خبر 145345
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز