یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهار روز پس از حضور حمید حیدری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری از سوی وزارت ورزش و جوانان به وی اعلام شد که اشتباهی رخ داده و قرار بوده محمود حیدری مسئولیت این فدراسیون را بر عهده گیرد!

حکم وزیر

 به گزارش ایسنا، در حالی که تنها 4 روز از معارفه حمید حیدری، نایب رییس فدراسیون چوگان برای فدراسیون سوارکاری می‌گذشت، در اقدامی تامل برانگیز شنبه (19 شهریور) از سوی سه نفر از مدیران وزارت ورزش و جوانان با او تماس تلفنی گرفتند و اعلام کردند که حکم شما برای سرپرستی فدراسیون سوارکاری اشتباهی و به دلیل تشابه اسمی زده شده است!

 حمید حیدری سه‌شنبه گذشته پس از صحبت تلفنی با حمید سجادی معاون ورزشی وزارتخانه با سرپرستی فدراسیون سوارکاری موافقت کرد.

 نکته قابل توجه این که حیدری در شرایطی به دلیل صدور حکم اشتباه وزیر ورزش از ادامه کار در فدراسیون سوارکاری بازماند که مراسم معارفه‌اش چهارشنبه گذشته با حضور صنیعی، شرعی، بکاری و رغبتی چهار نفر از مدیران کل، کنزی مشاور سجادی، علیرضا باقری مسئول امور مجامع وزارتخانه و در غیاب معاون ورزشی وزارتخانه برگزار شده بود.

 گویا در این جلسه حمید حیدری که از مدیران با سابقه کشور به حساب می‌آید و با امضای شهید بهشتی به عنوان رئیس شورای انقلاب به سمت معاون وزیر صنایع منصوب شده بود، به دلیل سابقه سرپرستی بارها از سوی مدیران وزارتخانه مورد تحسین و تمجید قرار گرفته و آن‌ها اعلام کردند که از حیدری حمایت همه جانبه خواهند داشت تا در راستای اعتلای سوار کاری که حدود 5 ماه است در غیاب رئیس اداره می‌شود، گام بردارد.

 جالب توجه این که پس از پایان معارفه حیدری به درخواست مدیران کل وزارت ورزش و جوانان او به همراه نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون سوار کاری برای معارفه به فدراسیون مربوطه می‌رود و از همان روز چهارشنبه رسما کار خود را آغاز می‌کند! حیدری همچنان روز جمعه به همراه غلامعلی تاجیک مدیر کل حراست وزارتخانه برای بازدید از ورزشگاه نوروز آباد و تماشای رقابت‌های کورس تهران در جمع اهالی سوارکاری حاضر می‌شود و سخنرانی می‌کند.

 با این همه و در شرایطی که روز شنبه به دنبال گرفتن وقت ملاقات با حمید سجادی، رسول نژاد و شخص وزیر بوده و در حالی که در جلسه با اهالی سوارکاری قرار داشته در تماسی تلفنی به او اعلام می‌شود که وزیر حکم شما را اشتباهی زده و در واقع قرار بوده محمود حیدری که در مقطعی ریاست هیات سوارکاری تهران را بر عهده داشته و از دوستان محمد عباسی به شمار می‌رود به عنوان سرپرست جدید منصوب شود!

 نکته تامل برانگیز دیگر این که پس از تماس تلفنی با حیدری به وی اعلام شده که شما باید مسئولان فدراسیون سوارکاری را در جریان این اتفاق قرار دهید که درخواست مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سوی حیدری با مخالفت مواجه شد!

 قرار است صبح امروز از ساعت 10 مراسم معارفه محمود حیدری سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری به ریاست حمید سجادی معاون ورزشی وزارتخانه برگزار شود.

کد خبر 145342
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز