همشهری آنلاین: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شناور شدن نرخ ژتون غذای دانشجویی بین 250 تا 485 تومان خبر داد و گفت: بسته به نوع غذای ارائه شده به دانشجو، نرخ ژتون‌ها بین این دو رقم از دانشجو دریافت می‌شود.

کیوان مرادیان کوچک سرایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه قیمت نرخ ژتون غذای دانشجویی نباید بیش از 485 تومان باشد، اظهار کرد: حداقل نرخ ژتون غذایی نیز احتمالا 250 تومان خواهد بود که رقم دریافتی به نوع غذا بستگی دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح، دانشگاه‌ها برنامه هفتگی غذا به دانشجویان ارائه می‌کنند و در هر روز دو نوع غذا بین دانشجویان توزیع می‌شود، اظهار کرد: البته طرح ارائه دو نوع غذا به دانشجو به دلیل فراهم کردن زیرساخت‌های لازم احتمالا تا دو ماه آینده اجرایی می‌شود.

مرادیان افزود: با ارائه دو نوع غذا به دانشجو، یک نوع غذا با نرخ کمتر و غذای دیگر نیز با نرخ بیشتر ارائه خواهد شد که البته نرخ ژتون هیچ غذایی نباید از 485 تومان بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هیچ دانشگاهی نباید بیش از 20 درصد قیمت تمام شده غذا از دانشجو پول دریافت کند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: در این طرح قصد داریم دانشگاه‌ها را به پخت غذاهای بهتر تشویق کنیم و برای دانشجویان نیز شرایط استفاده از غذاهای بهتر و با کیفیت‌تر فراهم شود.

مرادیان در پایان عنوان کرد: پس از اجرای این طرح تمایلات و نظرات دانشجویان ارزیابی می‌شود تا پس از بررسی‌های لازم بتوانیم این شیوه را توسعه دهیم.

کد خبر 144704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز